۳۹۵۶۳۵
۱۸ نظر
۵۰۰۲
۱۸ نظر
۵۰۰۲
پ

واکنش عارف به توصیه رهبری به احمدی‌نژاد

رئیس فراکسیون امید با اشاره به بیانات اخیر رهبری و توصیه های ایشان درباره انتخابات گفت: دوستانی که مخاطب این بیانات هستند حتما به توصیه‌های ایشان توجه کنند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس فراکسیون امید با اشاره به بیانات اخیر رهبری و توصیه های ایشان درباره انتخابات گفت: دوستانی که مخاطب این بیانات هستند حتما به توصیه‌های ایشان توجه کنند.

محمدرضا عارف در اینباره گفت: ما دنبال یک انتخابات با حضور حداکثری مردم و مشارکت جدی و رقابتی هستیم که این هم راهبرد نظام و هم راهبرد جریان اصلاحات در همه‌ی انتخابات‌ بوده است.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد:‌ طبیعتا وقتی مردم حضور داشته باشند حرف آخر را می‌زنند. گروههای مختلف هم می‌توانند کاندیداهای خود را مطرح کنند و شایسته‌ترین آنها برای انتخابات توسط مردم انتخاب می‌شود و رای می‌آورد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: فکر می‌کنم هر کسی حق دارد نظر خود را بدهد و نظرش محترم است اما مقام معظم رهبری وقتی در این مسائل حرف می‌زنند همه جریانات سیاسی درون نظام باید اطاعت و عمل کنند.

عارف در ادامه با تاکید بر این که اصلاحات سعی کرده فضای انتخابات را در دهه‌ی ۹۰ مدیریت کند و به سمت تندروی نرود گفت: تلاش کرده‌ایم که به سمت عقلانیت برویم و خوشبختانه موفق شده‌ایم؛ ان‌شاء الله که همه جریانات این مسیر را ادامه دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حاکم

      آقای عارف مطمئنم شما خوشحالی و خود شما توی انتخابات شرکت خواهی کرد بهرحال ما احمدی نژادی ها هرکسی رو تایید میکنیم جز روحانی

      پاسخ ها

      • دکتر

        ما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/لطفا از جانب خودتون صحبت کنید

      • رها

        ماااااااااا؟

    • آرش سخا

      جناب آقای احمدی نژاد درطول هشت سال ریاست جمهوری چکار کرد؟به جز تحریم وقطعنامه وتورم وهزاران بدبختی دیگر فقر اطلاق بیکاری و ورشکستگی مطمئنا هم بیاد 5میلیون هم رای نداره

    • بدون نام

      ...........درود بر رئیس جمهور تنها

    • بدون نام

      .......... حالا که دیگه احمدی نزاد هم نیست. اگه می بود شور و اشتیاق مردم خیلی بیشتر بود. و حالا هم هر چه خدا بخواهد. ولی حیف شد احمدی نزاد نیامد.

    • بدون نام

      عارف چقدر خوشحال شدید کاش ...........

    • بدون نام

      شاید عارف وامثالهم از امشب دیگه کابوس نبینن ولی مطمئن باشید این دوره کاری نمیتونیم بکنین...

    • بدون نام

      احمدی نژاد با اطاعت از نظر حضرت آقا، رئیس جمهور قطعی 1400 شد.................. آررررررررررره

    • بدون نام

      اگه احمدی نژاد کاری نکرد جناب روحانی نیز کار خاصی انجام نداده فقط عزت مردم رو زیر سوال برده و جلوی اونایی که نباید سر خم میکرد سر خم کرد.احمدی نژاد همون راه سازی هایی که تو کشور انجام داد دنیایی ارزش داره.شما بگو آقای روحانی چیکار کرده؟

    • بدون نام

      همه خوشحالند، باید جشن گرفت

    • بدون نام

      آقای روحانی بفرمائید بینی و بین الله درزمان تصدی پست ریاست جمهوری خودشون چندتا بیمارستان.سد.کارخانه سیمان.شرکت های بزرگ نفت و گاز و پتروشیمی.راه.مسکن.راه اهن خودشون کلنگ زدن والان درپایان این دولت افتتاح کردند؟؟90درصد پروژه ها یی که افتتاح میکنند همه درزمان دولت قبل بوده نهایتا شاید 20درصد اخرشون توسط این دولت بوده...انصاف هم خوبه..بجز مذاکرات هسته ای.وبیمه سلامت ماکار مفیدی ندیدیم...درخصوص تورم هم توجیه نکنن چون قدرت خرید مردم واقعا در پایین ترین حدخودش رسیده...قیمت اقلام مصرفی هم ازدیاد پیدا کرده و کمتر نشده...ما عملکرد ایشون اصلا رضایت نداریم.رأی همبهش نمیدیم.

    • بدون نام

      احمدی نژاد اگه هیچ کاری نکرد حداقل همرو خونه دار کرد خیلی از دوستان و آشنايان من همسرم خونه نداشتن اما الان تو خونه خودشون هستن اما روحانی چیکار رفت نیویورک و اومد بقول همدانیا یلری تلری رفت

    • بدون نام

      طبیعتا وقتی مردم حضور داشته باشند حرف آخر را می‌زنند؟؟؟؟ خدا وکیلی ما که این دوره دوست نداشتیم احمدی بیاد اما انصافا شما که در حضور حداکثری مردم در 88 باختید و بعدش کاری کردید که نظام به تحریم ها افتاد. تحمل شکست در ما بالاست اما شما چطور؟

    • بدون نام

      اقایان تندروها دیگر نسخه شماها پیچیده شده امید برای اینده نداشته باشید حنایتان دیگر نزد مردم رنگ ندارد

    • شهرام

      اصلاحطلبها ازکما خارج شدند

    • بدون نام

      اطاعت از رهبری برهمه واجب است.

    • عباس

      چرا بعضیها فکر میکنند اگر احمدی نژاد نیاد روحانی رییس جمهور میشه!گزینه قوی بیاد رأی احمدی نژادیها به سمت اون سرازیر میشه اصلاح طلب و اصول گرا فرقی نداره...ولی انصافا داشته باشین ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج