۳۹۶۱۶۷
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

«بازی یالتا» به تئاتر باران می‌رود

آلبرت بیگجانی کارگردان و سرپرست گروه تئاتر "دیماک" در مورد تازه‌ترین فعالیت‌های این گروه به ما گفت: امسال سال بسیار پرباری داشتیم؛ فعالیت‌های‌مان را اواسط فروردین‌ماه با پروژه جهانی "هملت" گلوب آغاز کردیم؛ بعد از آن نمایش رویش کاری از گروه آورا را به جشنواره پانتومیم ارمنستان بردیم.

هنرآنلاین: آلبرت بیگجانی کارگردان و سرپرست گروه تئاتر "دیماک" در مورد تازه‌ترین فعالیت‌های این گروه به ما گفت: امسال سال بسیار پرباری داشتیم؛ فعالیت‌های‌مان را اواسط فروردین‌ماه با پروژه جهانی "هملت" گلوب آغاز کردیم؛ بعد از آن نمایش رویش کاری از گروه آورا را به جشنواره پانتومیم ارمنستان بردیم.
«بازی یالتا» به تئاتر باران می‌رود

او ادامه داد: حضور نمایشی از ارمنستان با همکاری مرکز هنرهای نمایشی در جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان، تولید نمایش "بازی یالتا" به کارگردانی لون هفتوان برای اجرای عموم در سالن کنش معاصر و نمایش "چمدان و سگ ملوس" به کارگردانی خودم برای اجرا در جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی تهران مبارک دیگر فعالیت‌های گروه ما در سال جاری به شمار می‌رود.

بیگجانی خبر داد: نمایش "چمدان و سگ ملوس" دعوت‌نامه‌هایی برای اجرا در جشنواره‌های رورنیای اشلیا، لویو اکراین و اسکندریه مصر دارد که در حال بررسی و انجام مراحل لازم برای اجرای آنها هستیم. همچنین نمایش "بازی یالتا" دی‌ماه سال جاری در تماشاخانه باران مجددا به صحنه خواهد رفت و بعد از آن تور اجرایی‌اش را آغاز می‌شود.

مدیر بخش ایران جشنواره "هایفست" ارمنستان همچنین با ارائه توضیحاتی در مورد این دور از این جشنواره توضیح داد: امسال هشت گروه ایرانی در این جشنواره حضور خواهند داشت که سه گروه آنها از شهرستان‌های مختلف هستند. با حضور این گروه‌ها تاکنون ۵۴ گروه ایرانی به شکل مستمر در این رویداد هنری حضور داشته‌اند که اتفاق بسیار قابل توجهی به نسبت سایر جشنواره‌های خارجی است.

او افزود: سال گذشته شلوغ‌ترین سال برگزاری این جشنواره را پشت سر گذاشتیم، امسال سبک‌تر است و ۵۵ اجرا از ۲۰ کشور مختلف خواهیم داشت.

بیگجانی عنوان کرد: من سطح کیفی ایران را تضمین می‌کنم؛ اکنون مخاطبان ارمنستان انتظار بالایی از آثار ایرانی دارند بنابراین سعی می‌کنیم تا بهترین کارها را انتخاب کنیم. برای انتخاب نمایش‌ها چهارچوب خاص خودمان را داریم که با توجه به آنها کارها را انتخاب می‌کنیم. امسال برای نخستین‌بار است که سه نمایش عروسکی را به صحنه می‌بریم و این اتفاق بسیار قابل توجهی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج