adexo3
۳۹۶۱۹۸
۱۴ نظر
۵۰۰۹
۱۴ نظر
۵۰۰۹
پ

چرا احمدی‌ نژاد سفر انتخاباتی به گرگان داشت؟

اگر احمدی‌نژاد واقعاً به توصیه رهبر انقلاب پایبند بوده‌است، چرا تنها ۲ هفته بعد از آن دیدار، سفرهای استانی‌اش را که همه می‌دانند انتخاباتی است، ادامه می‌دهد و با آن تبلیغات پرحجم، به گرگان می‌رود؟

عصر ایران نوشت: اگر احمدی‌نژاد واقعاً به توصیه رهبر انقلاب پایبند بوده‌است، چرا تنها ۲ هفته بعد از آن دیدار، سفرهای استانی‌اش را که همه می‌دانند انتخاباتی است، ادامه می‌دهد و با آن تبلیغات پرحجم، به گرگان می‌رود؟

روز نهم شهریور ۱۳۹۵، جلسه مهمی در بیت رهبری برگزار می شود. در آن جلسه، محمود احمدی نژاد گزارشی از سفرهای استانی اش که با عنوان "تبیین انقلاب" انجام می شود را به رهبر انقلاب می دهد ؛ "تبیین انقلاب" نامی است که احمدی نژاد برای سفرهای تبلیغاتی اش نهاده است!

پس از ارائه این گزارش، رهبر انقلاب او را از ادامه فعالیت های انتخاباتی منع و تصریح می کنند که کاندیداتوری اش نه به صلاح خودش هست و نه به صلاح کشور.

احمدی نژاد، اما چه می کند؟ او دو هفته بعد از این ماجرا، سفرهای استانی اش را از سر می گیرد و این بار در روز ۲۵ شهریور، با تبلیغات و هیاهوی فراوان به گرگان می رود و همانند سفرهای قبلی، به تبلیغات می پردازد.

سه روز بعد از این سفر، یک خبرگزاری، خبر می دهد که رهبر انقلاب، احمدی نژاد را از کاندیداتوری منع کرده است. با این حال، یاران احمدی نژاد که قطعاً در جریان این جلسه هستند، موضوع را انکار می کنند تا این که رهبر انقلاب در نهایت، "از پشت بلندگو" موضوع را رسماً بیان می دارند.

حال سؤال از احمدی نژاد مدعی ولایتمداری این است که اگر واقعاً به توصیه رهبر معظم انقلاب پایبند بوده، چرا تنها ۲ هفته بعد از آن دیدار، سفرهای استانی اش را که همه می دانند انتخاباتی است، ادامه می دهد و با آن تبلیغات پرحجم، به گرگان می رود؟

آیا باید احمدی نژاد شرایط را به گونه ای رقم بزند و بی اعتنایی کند که رهبر معظم انقلاب به این نتیجه برسند که باید آنچه محترمانه و محرمانه به احمدی نژاد بیان داشته اند را از پشت بلندگو نیز تکرار کنند؟

این ماجرا، یادآور جریان دستور رهبر معظم انقلاب به احمدی نژاد در ابتدای دولت دوم اوست که طی آن، معاونت اولی مشایی را به صلاح ندانستند.

نامه رهبری به احمدی نژاد در ۲۷ تیر ۱۳۸۸ نوشته شده و به دست او رسیده بود اما احمدی نژاد از اجرای آن خودداری کرد تا آن که حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی، نامه را افشا کرد و تازه بعد از علنی شدن موضوع بود که احمدی نژاد در نامه ای به رهبر انقلاب در ۲ مرداد همان سال، خبر از "کناره گیری" مشایی داد.

گو این که در قاموس سیاسی احمدی نژاد، ایجاد هزینه برای نظام، رهبری و مردم جایگاه ویژه ای دارد!

هواداران احمدی نژاد، آیا هنوز هم او را، همانگونه که خودش ادعا می کند، ولایتمدار می دانند؟!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بیچاره آواره

      حالا حرفهای مطهری یاد ادم میاد که گفت احمدی نژاد در جریان فتنه سال88 باید محاکمه بشود. خودش عامل اصلی تشنج در مملکت هست. چرا در سالهای قبل اخلاق زشت حرمت شکنی رواج نداشت؟ چرا مردم پرخاشگر شده اند؟ اگر سرباز کوچک مملکت هست چرا حرف ولایت فقیه را اطاعت نمیکتد؟ راستی کسی هست که بگوید در اون 11 روز ترک کار حاج محمود ، آیا حقوق گرفته و آیا حقوق دریافتی حلال هست یا حرام؟

    • بدون نام

      نمیدونیم میخواد بیاد چیکار کنه که انقدر اصرار داره

    • بدون نام

      آدم دو رو و ریا کارتر از احمدی نژاد دیگه نیست،آدمی که با تبلیغات زیاد تونست خیلی ها رو به طرف خودش بکشه،عموما هم آدمایی که از دور وبرشون خبر ندارن،طرفداریی که فقط یارانه ومسکن مهر رو میبینن.نمیدونن با این طرح های الکی بیچاره مون کرد احمدی نژاد.

    • سیاووش

      ماشاالله هم خودش هم طرفدارانش رو زیاد دارند، ،خدا رو شکر که ،از انتخابات حذف شد،

    • بدون نام

      حمایت از احمدی نژاد انرژی می گیریم دوستش داریم این سیاه بازی ها کنار بگذارید احمدی نژاد همیشه پیرو خط امام و رهبری عزیز هستند

    • بدون نام

      درود بر احمدی نژاد انشاالله که مشکل حل شود و در انتخابات شرکت کند
      پس شماها چرا فشار بهتان میاد
      گ
      بزار بیاد اگر مردم دوستش دارند بهش رای میدن
      یا نمیدهند
      یا شماها ازش میترسید که برنده انتخابات بشه

    • بهنام

      اون سفرهای استانی احمدی نژاد که صدرصد به انتخابات ربطی نداشت.
      یه قسمتیش میتونست اون باشه.
      احمدی نژاد بعد از این هم سفرهای استانی خواهد داشت.

      بعدشم احمدی نژاد طی نامه ای رسمی اعلام کرده که به حرف رهبری گوش میکنه و نمیاد.

      یه کم تفکر نیازه.

      این سایت که خودش طرفدار دولت اصلاح طلبی هست پس نمیتونه عادلانه قضاوت کنه.

    • بدون نام

      واقعا که سرباز گمنامه

    • سکوت

      ولایت گریزی این آقا یکی دوتا نیست! گمان میگرد رسانه ای نمیشه این قضیه هرچند اگر بیاد هم بختی نداره....این آدم به سنگ رو یخ شدن در همه زمینه ها عادت داره ...

    • بدون نام

      فقط می خواهم بپرسم درکجای قانون نوشته شده کسی که از انتخابات منع شده حق ندارید در انزار عمومی ظاهر شود کمی هم انصاف داشته باشید به والله قسم اگر یک روز روحانی هم برود همین حرف و هدس ها پشت سر او هم هست ما عادت کرده ایم شب به کسی درود بفرستم و فردا مرگ بگویم همان احمدی نژاد هست که برایش سلام می فرستادید بسه تحقیر وتوهین

    • بدون نام

      به خدا گله خدا نگهدارش باشه دعای همه مستمندان پشتشه

    • رضا

      ............... امیدوارم هواداران این آقا اگر مدعی ولایتمدا ری هستند دست از این آدم بردارند

    • فروتن

      ... متاسفم که عده ای برای چند ریالی که تحت عنوان یارانه عایدشان شده مصالح کشور را ....

    • حسین

      هر انسانی ممکن هست خطا کند اما آقای احمدی نژاد خدمات بزرگی به کشور ومردم انجام داد یکی ازآنها زنده کردن ولایت وهزار کار دیگر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج