adexo3
۳۹۶۶۹۰
۱۹ نظر
۵۰۰۴
۱۹ نظر
۵۰۰۴
پ

رد تزریق هوا در پمپ‌های بنزین

رئیس انجمن جایگاه داران سوخت از وجود سه هزار و ۵۰۰ جایگاه سوخت در کشور خبرداد و گفت: از این تعداد ۲۵۰ جایگاه سوخت در تهران استقرار دارد.

اقتصادنیوز نوشت: رئیس انجمن جایگاه داران سوخت از وجود سه هزار و ۵۰۰ جایگاه سوخت در کشور خبرداد و گفت: از این تعداد ۲۵۰ جایگاه سوخت در تهران استقرار دارد.

بپژن حاج محمدرضا با بیان اینکه تمامی جایگاه های عرضه سوخت در کشور اختصاصی است، افزود: شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران افزون بر ۱۰۰ جایگاه عرضه سوخت در اختیار داشت که تمامی این جایگاه ها را به صورت مزایده به بخش غیردولتی واگذار و در حال حاضر جایگاه عرضه سوخت دولتی در کشور وجود ندارد.

وی که با رادیواقتصاد مصاحبه می‌کرد، افزود: فرآورده های نفتی از قبیل بنزین و گازوئیل در جایگاه های عرضه سوخت همواره از سوی سازمان استاندارد، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران و... نمونه گیری و از حیث کمی و کیفی مورد آزمایش قرار می گیرند.

رئیس انجمن جایگاه داران سوخت گفت: تلمبه های تمامی جایگاه های عرضه سوخت در کشور به سیستم شناور مجهز است که در پایین ترین سطح مخزن قرار گرفته و از سطح تا ذیل آن پلمپ بوده و در صورت هرگونه اشکال عملیات متوقف می شود و امکان هیچ گونه دخل و تصرف در این تلمبه ها وجود ندارد مضاف براینکه تمامی جایگاه های سوخت بطور مرتب توسط بازرسین شرکت ملی پخش، اداره استاندارد و سازمان تعزیرات مورد بازرسی قرار گرفته و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بالای یک میلیون تومان جریمه می شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه امکان تزریق هوا در پمپ یا مخزن جایگاه های عرضه سوخت کشور وجود ندارد، افزود: تمام این جایگاه ها با هدف جلوگیری از بروز هرگونه تخلف به دوربین مجهز و تمامی مراحل عملیات سوخت گیری به صورت دقیق ثبت و ضبط می‌شود.

حاج‌محمدرضا تاکید کرد: بسیاری از عوامل فنی خودرو در مصرف بالای سوخت دخیل هستند و رانندگان می بایست برای رفع اشکالات و جلوگیری از هدر رفتن سوخت اقدام کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جایگاه امام زاده طاهر مهرشهر کرج 30درصد هوا تزریق میکند
      خود من باک 206 رو 76 تا زدم در حالی که گنجایش باک زیر 50 لیتر است موضوع رو گزارش هم کردم بدون نتیجه بود

    • بدون نام

      اره خب ولی اب تزریق میشه..ولی اینم بگم خودم من تو یه جایگاه توکرج رفتم با ظرف بنزین بگیرم یه ظرف چهار لیتری بود .نمایشگر پمپ پنج لیتر نشون میداد و ظرف من حدود یه لیتر دیگه جاداشت ..برا این چه توجیهی هست؟؟؟؟

    • بدون نام

      کم فروشی بنزین توسط جایگاهها بصورت امری عادی درآمده در شکایتی که اینجانب از کم فروشی حدود 20 لیتر به جایگاه ... به واحد بازرسی سازمان پخش نمودم هیچ گونه ترتیب اثری داده نشد علیرغم اینکه فیلمهای دوربین موجود و قابل رهگیری بود. سرقت از جیب مردم به این وضوح و عدم پیگیری نهادهای نظارتی باعث تاسف است.

    • بدون نام

      برای منم همین اتفاق افتاده .. باک سمند 62 تا میگیره ولی 75 تا زدم تا پر شده .به وضوح دزدی میکنند و زیرش میزنند

    • ژکس

      میدونن خوبم میدونن که بعضی از جایگاه ها دارن تقلب میکنند ولی خوب نمیان بگن جایگاهی داره دزدی میکنه ، نمیان خودشونو بی کفایت جلوه بدن
      تا بوده همین بوده

    • سینا

      لطفاً از پمپ بنزین .. در کرج بازدید کنید 50درصد بنزینش آب هست.پنجاه لیتر بنزین زدم به ال 90 بدون کولر و بدون ترافیک 208 کیلومتر بنزین تموم کرد بماند که هر روز 20بار خاموش میشد

    • سعید

      تو جایگاه ... تو کرج 75 تا زدم ال90پر شد.

    • امین

      جایگاه میدان ... کرج به جای بنزین آب میبندن به باک ماشین

    • فرشید

      من سر ... بنزین میزنم هوا که سهله گازوییل زدم جا سوپر بک بار بعد زدن بنزین ماشبنم نه تا استارت خورد بعدم دو تا سوزن انژکتور سوزوندم. همش با یه بنزین

    • رضا

      دوستان بنزین کرج فاجعه است. بازرسی اینا همش سمبل کردنه...

    • بیرو

      سلام جایگاه پمپ بنزین ... کوی فرهنگیان شیفت بعدظهرش هوا تزریق می کنه خودم امتحانش کردم ماشینم پرایده وقتی چراغش زرد میشه بیستو هفت لیتر بیشتر نمی گیره ولی می برمش پیش این جایگاه سیوسه لیتر می گیره همه جا امتحانش کردم بیستو هفت لیتر جا می گیره بجزجایگاه کوی فرهنگیان ...

    • حسین

      جایگاه ... 30 درصد هوا میزنه

    • بی نام

      حداقل کاری که مسئول آن میتونه انجام بده این است که نظارت داشته باشه یاآب قاطی میکنن ویاهواپمپ هادارن20تابنزین میزنی عقربه تکون نمیخوره اونوقت میگین دزدی نمیشه

    • بدون نام

      من ساکن زرین آباد ایلام سالهاست این مشکل را داریم دیگه برامون عادی شده برای باک پراید 50 لیتر عادیه. ظاهراً میگن کاسه نمد ها را پاره میکنند. البته خدا میدونه احتمالاً پمپها قدیمی اند. کاشکی از این کنتور آبها جدید میذاشتند!

    • بدون نام

      جناب رئیس انجمن جایگاه داران سوخت
      اگه خسته نمیشی یه گروه بی طرف تشکیل بده واسه تحقیق
      هرکسی میتونه رو هوا جواب بده

    • هم وطن

      همه ما میدونیم که پمپ های بنزین تخلف میکنن اگر واقعا نظر به اصلاح دارند نیاز به بازرس و غیره نیست چون ان هم دوباره نیاز به نظارت داره فقط کافی پمپ ها جوری مکانیزه کنن که مقدار فروش بنزین با مقدار خرید را بشود کنترل کرد ..به همین سادگی

    • علی

      اقای رییس جایگاه داران میگن ظرفیت باک پراید 35 لیتره ما پنجاه لیتر میزنیم تا پر بشه این چه ربطی به عوامل فنی سوخت داره پروفسور ، دکتر ،

    • بدون نام

      دوستان بنظر من رئیس جایگاه داران راست میگه. چون جدیدا پراید با باک 50 لیتری وارد بازار شده مگه خبر ندارید

    • علی

      منم هوا زدم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج