۳۹۶۸۸۵
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

سلطان شیشه جنوب کرمان دستگیر شد

فرمانده انتظامی جیرفت با اعلام خبر دستگیری یکی از توزیع کنندگان مواد مخدر و اراذل و اوباش این شهرستان معروف به «سلطان شیشه» گفت: به هیچ عنوان اجازه ی جولان به مخلان نظم و امنیت را نخواهیم داد.

خبرگزاری ایسنا: سرهنگ "ماشاالله ملائی" در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران در پی اقدامات اطلاعاتی از فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع موادمخدر آگاه شدند و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی تصریح کرد: ماموران در تحقیقات خود دریافتند، این فرد دارای 16 فقره سابقه محکومیت کیفری است که در هر مرحله بعد از آزادی از زندان مجددا به تکرار اعمال مجرمانه و ایجاد ناامنی دست زده است.

ملائی افزود: از این رو کارآگاهان پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس سرانجام مخفیگاه متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

وی در ادامه با بیان این که ماموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه متهم مقدار 110 گرم شیشه را کشف کردند، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

فرمانده انتظامی جیرفت گفت: در بررسی سوابق متهم مشخص شد وی هشت فقره ایراد ضرب و جرح عمدی، قدرت نمایی با سلاح سرد، دو فقره آدم ربایی، اعمال غیراخلاقی، درگیری با ماموران، سرقت، تخریب اموال، تبانی، توزیع مواد مخدر صنعتی، ایجاد درگیری با سلاح سرد، ایجاد رعب و وحشت بین مردم و دیگر اعمال مجرمانه را در کارنامه سیاه خود دارد.

وی در پایان با اشاره به ابراز رضایت و خوشحالی شهروندان از این اقدام قاطع پلیس گفت: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و استفاده از توان موجود در تمام اقشار اجتماعی اجازه نخواهد داد سوداگران مرگ و هنجارشکنان در هیچ نقطه ای احساس آرامش کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لیلی

      چقدر ما در این کشور سلطان وزیر مواد مخدر داریم نمیدونم نسل اینها کی میخواد منقرز بشه

    • بدون نام

      سلطان صد گرمی ،!

    • آناهید

      اینا تاموقعی سلطان هستن که جامعه میخواد وقتی خود ملتمون دلشون برای خودشون بسوزه که مواد مصرف نمیکنن...اینا هم نمیان مارو به زور معتاد کنن

    • بدون نام

      سلطان صدگرمی وزیرده گرمی سرباز یک گرمی مثل مهره شطرنج

    • احمد

      لیلی خانم هروقت املای تودرست شد نسل اونها هم "منقرض"میشه,

    • یوسی

      باپست اولی موافقم

    • مالباخته

      هبچ کس ازخوشی معتاد نمیشه خودش بدنام نمیکنه.اینجا حرف قاچاق فروش نه معتاد.آقا این خانه ازبنیاد خراب است.این سلطان نفروش اونیکی سلطان میفروشه باید مواد ازبنیاد ریشه کن بشه به قول ال کاپو پول 1 کیلو کوکائین پول یه کیلو برنج درایران یعنی کوکائین درایران طالب نداره.اگه موادهای دیگه هم مثل کوکائین خرید فروش میشد اونقد آماراعتیاد توکشورما بالاونبود ازماست که برماست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج