۳۹۷۳۹۸
۵۰۷۷
۵۰۷۷
پ

نوبت جدایی نائومی واتس و لیو شرایبر رسید

زوج محبوبی که از سال ۲۰۰۵ تا به حال با هم بودند، روز دوشنبه بیانیه‌ای منتشر کردند و جدایی خود پس از ۱۱ سال زندگی مشترک را به اطلاع هواداران شان رساندند.

روزنامه بانی فیلم: زوج محبوبی که از سال ۲۰۰۵ تا به حال با هم بودند، روز دوشنبه بیانیه‌ای منتشر کردند و جدایی خود پس از ۱۱ سال زندگی مشترک را به اطلاع هواداران شان رساندند.

به نقل از هالیوود ریپورتر، لیِو شرایبر و نائومی واتس تصمیم گرفتند پس از ۱۱ سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شوند.

نوبت جدایی نائومی واتس و لیو شرایبر رسید

این زوج هالیوودی روز دوشنبه بیانیه ای را درباره این تصمیم خود منتشر کردند. شرایبر و واتس هرگز ازدواج رسمی نکردند، اما از سال ۲۰۰۵ تا به حال زندگی مشترک داشتند و دو پسر دارند. الکساندر پسر بزرگ تر آن ها ۹ سال دارد و ساشا پسر کوچک شان ۷ ساله است.

این زوج در بیانیه ای به هالیوود ریپورتر گفتند: «طی چند ماه گذشته ما به این نتیجه رسیدیم که بهترین راه برای به جلو حرکت کردن ما به عنوان یک خانواده این است که به عنوان یک زوج از یکدیگر جدا بشویم. با عشق، احترام و دوستی بزرگی است که ما مشتاق بزرگ کردن فرزندان‌مان همراه یکدیگر و اکتشاف در این فاز جدید از رابطه مان هستیم. در حالیکه کنجکاوی و حمایت شما را درک می کنیم، از رسانه ها می خواهیم که به کودکان مان توجه کنند و به حق حریم خصوصی آن‌ها احترام بگذارند.»

ستاره سریال «ری داناون» و واتس هر دو در فیلم بوکس جدید «خون ریز» که در فصل بهار آینده اکران می شود و فیلمی بیوگرافیکی درباره چاک وپنر خواهد بود، نقش آفرینی می‌کنند. در این فیلم، شرایبر نقش وپنر را بازی می کند و واتس هم در قالب لیندا وپنر، همسر دوم و فعلی این بوکسور ظاهر می شود. این زوج اوایل همین ماه در فستیوال فیلم تورنتو و فستیوال فیلم ونیز برای تبلیغ این فیلم ظاهر شدند و در فستیوال ونیز بود که کمپانی آی اف سی فیلمز آن را خریداری کرد.

واتس انتخاب بازی کردن در نقش یک زن خانه‌دار یا زنی که عشق وپنر است را داشت و به هالیوود ریپورتر گفت دومی را انتخاب کرد، چون حسی متفاوت برای او داشت. او گفت: «این احساس را هم داشتم که زوج واقعی بودن و بازی کردن نقش یک زوج می‌تواند بعضی مواقع حواس پرت کند باشد. برای همین احساس کردم نقشی که زمان کمتری روی پرده دارد برای داستان بهتر خواهد بود.»

سریال «ری داناون» محصول شبکه شوتایم اخیرا فصل چهارم خود را به پایان برد. واتس را هم می‌توان در پروژه بعدی‌اش در تریلر روانشناختی «Shut In» مشاهده کرد که ماه نوامبر اکران می‌شود و در آن او مقابل جیکوب ترمبلی، بازیگر جوانی که با فیلم «اتاق» محبوب دل همه شد، نقش‌آفرینی می کند.

این خبر جدایی بعد از جدایی برد پیت و آنجلینا جولی از راه می رسد که روز سه شنبه گذشته تیتر اخبار سراسر دنیا را به خود اختصاص داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج