۳۹۷۸۲۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

رونمایی از آئودی RS ۳

سرانجام آئودی RS ۳ سدان در نمایشگاه خودروی پاریس معرفی شد. این خودرو از موتور قدرتمندی برخوردار است که در یک بدنه کوچک قرار گرفته و در نتیجه توانایی بالای حرکتی را در پی دارد.

وب سایت گجت نیوز - مصطفی معصوم پور: سرانجام آئودی RS ۳ سدان در نمایشگاه خودروی پاریس معرفی شد. این خودرو از موتور قدرتمندی برخوردار است که در یک بدنه کوچک قرار گرفته و در نتیجه توانایی بالای حرکتی را در پی دارد.
رونمایی از آئودی RS 3

RS ۳ از یک پیشرانه ۲.۵ لیتری ۵ سیلندر توربوشارژ بهره می‌برد که در کوپه اسپرت TTRS نیز مورد استفاده قرار گرفته بود. این موتور با قدرت ۴۰۰ اسب بخار و گشتاور ۴۸۰ نیوتن متر قوی‌ترین پیشرانه پنج سیلندر دنیاست. گشتاور این پیشرانه از دور موتور ۱۷۰۰ تا ۵۸۵۰ rpm در دسترس خواهد بود. موتور RS ۳ سدان نسبت به عضو هم خانواده خود یعنی RS ۳ هاچ بک نیز به اندازه ۴۰ اسب بخار از قدرت بیشتری برخوردار است. این میزان از قدرت تنها در موتورهای ۸ سیلندر دیده می‌شد به عنوان مثال پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ مرسدس بنز AMG CLA۴۵ قدرتی معادل ۳۷۵ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ پوند فوت دارد.

آئودی RS ۳ سرعت صفر تا صد کیلومتر در ساعت را در ۴.۱ ثانیه طی می‌کند و حداکثر سرعت الکتریکی آن ۲۵۰ کیلومتر در ساعت بوده که در صورت سفارش مشتری امکان افزایش این سرعت تا ۲۸۰ کیلومتر در ساعت وجود دارد. این خودرو از یک جعبه دنده ۷ سرعته و دو کلاچ بهره می‌برد که نیروی موتور را به چهار چرخ می‌رساند.

رونمایی از آئودی RS 3

RS ۳ علاوه بر داشتن یک موتور قدرتمند تفاوت‌های دیگری را نیز نسبت به مدل A۳ در خود می‌بیند. سیستم ترمز ارتقا یافته، افزایش فاصله بین تایرها، سیستم تعلیق پیشرفته با ارتفاع کمتر و تنظیمات جدید برای سیستم کنترل پایداری خودرو از جمله تغییراتی بوده که در این خودرو صورت گرفته است.

رونمایی از آئودی RS 3

قابلیت انتخاب حالت رانندگی در خودروی آئودی RS ۳

در زمینه هندلینگ سیستمی برای انتخاب حالت‌های مختلف رانندگی وجود دارد. در این سیستم سه حالت اتوماتیک، پویا و راحت قرار گرفته و خود راننده هم می‌تواند تنظیمات را به دلخواه خود تغییر بدهد. هندلینگ RS ۳ به دلیل استفاده از اکسل عقب Four Link و کاهش ارتفاع تعلیق نسبت به نسخه استاندارد بهبود قابل توجهی داشته است. همچنین از دیسک‌های ترمز ۳۷۰ میلی متری استفاده شده که توان ترمزها را افزایش داده و رینگ‌های بزرگ ۱۹ اینچی نیز روی دیسک ترمزها را پوشانده است. در قسمت داخلی خودرو نیز از یک صفحه آمپر مجازی استفاده شده که از قابلیت ویرایش ویژه RS برخوردار است. این صفحه آمپر گشتاور موتور، فشار باد تایرها و اطلاعات نیروی G را نمایش می‌دهد.

رونمایی از آئودی RS 3

رونمایی از آئودی RS 3

آئودی نسبت به آیرودینامیک خودرو هم بی توجه نبوده و با طراحی سپر جلوی جدید با یک اسپلیتر، ورودی هوای بزرگ، رکاب‌های جانبی اسپرت و سر اگزوزهای بیضی شکل و بزرگ، یک کیت آیرودینامیکی مناسب را برای خودروی سدان اسپرت خود فراهم کرده است.

آئودی RS ۳ در دو رنگ ویژه خاکستری Nardo و قرمز Catalunya معرفی شد و قرار است که در تابستان سال ۲۰۱۷ وارد نمایشگاه‌های خودرو شده و تحت عنوان مدل ۲۰۱۸ عرضه شود. این غول خودروسازی در نظر دارد تا در نمایشگاه خودروی پاریس از دو خودروی اسپرت دیگر خود یعنی A۵ و Q۵ نیز رونمایی کند.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید:
رونمایی از آئودی RS 3
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج