adexo3
۳۹۸۰۴۶
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

آغاز ثبت نام آزمون استخدامی از امروز

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار دفترچه آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خبر داد و گفت: داوطلبان می توانند از امروز ۱۱ تا شنبه ۱۷ مهرماه سال جاری نسبت به ثبت‌نام در این آزمون‌ها اقدام کنند.

خبرگزاری ایسنا: مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار دفترچه آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خبر داد و گفت: داوطلبان می توانند از امروز ۱۱ تا شنبه ۱۷ مهرماه سال جاری نسبت به ثبت‌نام در این آزمون‌ها اقدام کنند.

دکتر حسین توکلی با اعلام این مطلب اظهار کرد: اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت‌نام برای شرکت در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور (۱۲ دستگاه) و همچنین آزمون استخدامی نیروی انسانی برای ۶۸ دانشگاه علوم پزشکی بعد از ظهر دیروز شنبه ۱۰ مهرماه روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: داوطلبان متقاضی ثبت‌نام برای شرکت در سومین آزمون متمرکز دستگاه‌های اجرایی و همچنین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور می توانند از امروز یکشنبه ۱۱ تا شنبه ۱۷ مهرماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

دکتر توکلی افزود: داوطلبانی که قبلا در این آزمون‌ها ثبت‌نام کرده بودند نیز می‌توانند با توجه به اصلاحات اعلام شده در دفترچه، اطلاعات ثبت‌نامی خود را ویرایش کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده سومین آزمون دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور روز جمعه ۲۱ آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

دکتر توکلی در پایان خاطر نشان کرد: ثبت‌نام در سومین آزمون دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به دلیل پذیرش عادلانه جنسیتی، از سوی رئیس جمهور لغو شده بود که با اصلاحیه جدید ۳۰۰ فرصت شغلی برای زنان در این آزمون‌ها فراهم شد.

به گزارش ایسنا، ثبت‌نام در سومین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور ۲۸ تیر تا ۷ مرداد و برای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور نیز ۱ تا ۱۰ مرداد انجام شده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا دستتون درد نکنه عجب آزمون استخدامی برگزار کردین.. این ک همش سیستان میخواستن پ بقیه شهرها چی ..خب البته حق دارن وزیر آموزش پرورش و رؤسای آموزش پرورش بقیه شهرها همه فامیلاشون رو بردن سرکار گور پدر بقیه مردم..

    • ایرانی

      مردم رو سرکار گذاشتین و قه قه بهشون می خندید
      جمعش کنید این مسخره بازی ها رو
      دنیا رو به پیشرفت های چشمگیره و شما با استخدام الکی دولتی سر مردم رو گول می مالید

    • رسول

      زنا رو ببرین سرکار مردا هم خونه دار میشن بعدش هم میگن چرا اینقد آمار طلاق رفته بالا.ما که مسئولایی داریم چون شما!!! آقای روحانی حاضره برای رای جمع کردن هر کاری بکنه فقط امیدمون به ظهور آقا امام زمانه.

    • بدون نام

      ما اواخر دولت قبل یک آزمون دادیم ، رفتیم سر امتحان دیدیم سوالات تخصصی ما نیست . مثلا برای کامپیوتر از برق داده بودند.
      گذشت و نمرات عمومی ما به حد نصاب رسیده بود. رفتیم پوشه و مدارک دادیم. بعدا دوباره زنگ زدن ، گفتن دوباره آزمون تخصصی بدین. پرسیدیم تخصصی خودمون هست ، گفتند بله. رفتیم سر امتحان دیدیم سوالات تخصصی مال اون ارگان هست. همه هاج واج همدیگرو نگاه میکردیم. الانم چند سال از اون ماجرا گذشته ، ولی خبری از نتایج نشده.
      خواستم برگزاری آزمون و استخدام یک نفر یا دو نفر از بین چند هزار نفر کجای درد این همه بیکار رو درمان میکنه؟
      تا کی حرف و آمار دروغ
      ما رو گول میزنید یا خودتون رو
      سه هزار میلیارد یکی میبره ، چند هزار میلیارد یکی دیگه، مدیره چند صد میلیونی حقوق میگیره
      اونوقت ما لنگ یکی دو میلیونیم برای زندگی کردن

    • فرزاد

      کدوم کار کدوم شغل کدوم استخدامی همگیش صوریه، بیست سال من جوون زندگیمو صرف خوندن کردم الآن که باید ثمر زحمت هامو ببینم از بیکاری نشستم گوشه خونه ، افسردگی و پشیمونی از درس خوندن نصیبم شده ، این ها همگیشان فقط به دنبال نفع و منفعت خودشونن و بعد میگن رکن اسلام برابری و برادریه ، تو شهر و استانی زندگی میکنم که با این همه سرمایه های خدادادی منابع معدنی طبیعی و انسانی که سالهاست هیچ گونه پیشرفت و حرکتی نداشته و توجهی هم نمیشه چون کشورمون کشور تبعیض قومیتیست به کنار شغل دولتی نخواستم اما هر موسسه و بانکی سر میزنی برای وام که حداقل پیگیر کار آزاد بشی بهم میگن با سپرده ، سود 18درصد و شش ماه هم پولت تو حساب بمونه من جوون که زندگیم صرف خوندن شد پول که داشتم برای سپرده دیگه چ نیازی به شما بود این بانکداریت اسلامیتونه ، مگه ربا معناش چیه بگویید ما هم بدونیم . . مگه وظیفه این دولت در قبال ملتش چیه به خدا قسم دیگه خسته شدم از زندگی ، باغدار شدم اما چ باغداری موقعی که کشاورز میخواد محصولشو برداشت کنه اما با واردات اون محصول که دست اون بالایی ها توشه با واردات و ازدیاد محصول موقع بردتشت قیمت ها در بازار افت میکنه و خودشون میگرن و انبار میکن و به موقعش با چند برابر قیمت به دست مردم میرسونن و فقط ضرر و پشیمانیش برای کشاورز میمونه که من خودم به شخصه یک سال زحمت باغ کشیدم به غیر از سایر هزینه ها . . .و روز برداشت ، هزینه کارگر ، ماشین ، سبد و بردن محصول میدان بازار و به اجبار نداری فروختن سیب کیلویی 500 ، همه راه رفتم اما دیگه خسته از زندگی . اینم عدالت ....

    • مصطفی

      با سلام
      واقعا متاسفم برا بعضیا که میگن دولت هیچ کاری برا جوونا نمی کنه!
      اینهمه آزمون برگزار میکنه که جوونا رو ببره سر کار اونوقت چقدر میتونید کفران نعمت کنید و انتقاد خصمانه کنید!
      نمونش خود بنده اواخر دولت قبل در یکی از همین آزمون ها شرکت کردم و خوش بختانه قبول شدم و پس از چند مرحله ساده ( مصاحبه تخصصی ، مصاحبه عقیدتی ، گزینش ، طب کار( آزمایش ایدز،هپاتیت، اعتیاد) عدم سو پیشینه ، تعهد ده ساله ، کارورزی و .....) الان حدود چهار ساله که سرکار هستم و البته دقت کنید که سرکار هستم و هنوز مشغول بکار نشدم و بسیار بسیار از دولت ، مسئولان و همه سپاسگذارم. به امید روزی که دولت همه جوونا رو بذار سرکار نه اصلا کل ملت رو بذار سرکار!!! روحانی مچکریم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج