adexo3
۳۹۸۶۶۴
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

دولت به دنبال ایجاد نشاط سیاسی

قائم مقام وزیر کشور با تاکید بر اینکه اگر امروز عملکرد دولت را نقد کنیم حتما در آینده مشکلات ما کمتر خواهند بود، اظهار داشت: دولت در این مدت تمام تلاش خود را برای ایجاد نشاط سیاسی در کشور انجام داده است.

خبرگزار مهر‌: محمدحسین مقیمی شامگاه یکشنبه در نشستی با جمعی از احزاب، تشکل ها و فعالان سیاسی استان سمنان در محل استانداری ضمن بیان اینکه خانه احزاب یک تشکل صنفی است، بیان داشت: اداره این خانه به صورت نوبتی است.

وی با تاکید بر اینکه احزاب از حالا باید مردم را برای انتخابات آماده کنند، افزود: در خصوص دولت هر نقدی است بازگو کنید چون موجب اصلاح امور و بهتر شدن کارها می شود.

احزاب باید مردم را آگاه کنند

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه احزاب برای مردم باید الگو، چراغ راه و راهنما باشند، گفت: احزاب باید مردم را آگاه کنند.

مقیمی با اشاره به این مطلب که دولت یازدهم خود را موظف می داند به نقدهای منصفانه پاسخ دهد، گفت: کشور برای ادامه کار و پیشرفت به دیدگاه‌ها و نظرات احزاب نیاز دارد.

وی با تاکید بر اینکه اگر امروز عملکرد دولت را نقد کنیم حتما در آینده مشکلات ما کمتر خواهند بود، اظهار داشت: دولت در این مدت تمام تلاش خود را برای ایجاد نشاط سیاسی در کشور انجام داده است.

فضای آزادی بیان برای مردم مهیا شده است

قائم مقام وزیر کشور با تاکید بر اینکه فضای آزادی بیان برای مردم مهیا شده است، از احزاب خواستار ارائه و پیشنهاد برنامه انسجام یافته شد تا با این مهم نقش خود را در پیشرفت دولت یازدهم داشته باشند و در این زمینه گام بردارند.

مقیمی با اشاره به این مطلب که بیش از ۱۲ هزار نفر به عنوان نامزد دهمین دوره مجلس شورای اسلامی وارد صحنه شدند، عنوان کرد: این اعتماد مردم به دولت یازدهم را نشان داد.

وی با تاکید بر اینکه تشکل‌های مردم نهاد موجب کاهش آسیب های اجتماعی در زمینه های متعدد سیاسی، اجتماعی و ... می شوند، خاطر نشان کرد: برای کاهش بیکاری، فقر، اعتیاد، طلاق و ... به تلاش احزاب سیاسی بدون وابستگی به جریان خاص نیاز داریم.

۱۱ میلیون نفر زیر پوشش بیمه سلامت رفتند

معاون سیاسی وزیر کشور همچنین با اشاره به این مطلب که سهم کسانی که به بیمارستان مراجعه می کردند در دولت یازدهم از هفتاد درصد به هفت درصد رسید، گفت: ۱۱ میلیون نفر که هیچ بیمه ای نداشتند توسط دولت زیر پوشش بیمه سلامت رفتند و حال دولت پیگیر است تا این افراد در آینده زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی بروند.

مقیمی با بیان اینکه کاهش بهره‌های بانکی و فرصت دادن افرادی که بدهی داشتند از جمله اقدامات انجام شده دولت برای عبور از رکود بازار بود، افزود: دولت پیگیر راه اندازی هفت هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی است.

وی با تاکید بر اینکه برجام راه را برای ارتباط راحت با دنیا باز کرد، اظهار داشت: قرار نیست کسی به ما امکانات بدهد بلکه قرار است امکانات خود را به درستی استفاده کنیم و بتوانیم مانند دیگر کشورها تجارت کنیم.

رای مردم حق الناس است

قائم مقام وزیر کشور ضمن بیان اینکه احزاب باید به دولت کمک کنند و راه درست را نشان دهند، عنوان کرد: همه باید کمک کنیم تا موانع اقتصادی پیش روی دولت رفع شود.

مقیمی با بیان اینکه برخی از افراد معقتدند که دولت اقتصاد مقاومتی را جدی نگرفته است، افزود: اگر افراد وقت بگذارند خواهند دید که دولت این موضوع را به جدیت دنبال می کند.

وی با تاکید بر اینکه رای مردم حق الناس است و باید از آن حفاظت و صیانت شود، افزود: باید در انتخابات قانون را رعایت و بی طرف باشیم تا انتخابات خوبی را برگزار کنیم.

در خاتمه برخی فعالان سیاسی استان سمنان و نمایندگان تشکل‌ها و احزاب، نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      ولی قرار برنشاط اجتماعی بود!!!فقرگرسنگی فشارتورم فسادوفحشاء نرخ بیکاری.تولید.نرخ سود.قدرت خرید. کوچ نخبه گان. ...پس اینهافراموش شد؟؟؟.جامعه بیمار راند و باند.پارتی بازی.فساداداری.فساد اقتصادی. دزدی دور دور اقازاده ها. گرسنگی فقروتن فروشی نابودی دین ومذهب.نابودی ثروت ملی. تقدیم وتقسیم ثروت کشور و ایندگان، دست اورد دولت امید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج