۳۹۸۹۶۲
۱ نظر
۵۰۹۲
۱ نظر
۵۰۹۲
پ

رونمایی فراری از اولین خودرو ۸ سیلندر ۴ نفره خود

غرفه باشکوه صاحب مارانللو در نمایشگاه پاریسِ امسال میزبان اولین اسب سلطنتی ۴ نفره ۸ سیلندر توربو می‌باشد؛ خودرویی که به منظور کاهش آلایندگی و مالیات در برخی بازارها به‌خصوص چین روی کار آمده، اما نیامده به یکی از نقاط اصلی توجه در دنیای خودرو بدل شده است!

وب سایت پدال - امین قوام صفری: غرفه باشکوه صاحب مارانللو در نمایشگاه پاریسِ امسال میزبان اولین اسب سلطنتی ۴ نفره ۸ سیلندر توربو می‌باشد؛ خودرویی که به منظور کاهش آلایندگی و مالیات در برخی بازارها به‌خصوص چین روی کار آمده، اما نیامده به یکی از نقاط اصلی توجه در دنیای خودرو بدل شده است!

رونمایی فراری از اولین خودرو 8 سیلندر 4 نفره خود

همان‌طور که به خاطر دارید، GTC۴ Lusso نخستین بار در نمایشگاه سال گذشته ژنو رونمایی و جایگزین مدل موفق FF شد. این خودرو علاوه ‌بر تغییرات ظاهری، در طراحی داخلی هم انقلابی بود و جدای از سایر ویژگی‌ها، تازه‌ترین سامانه اطلاعات و سرگرمی فِراری را ارائه کرد که پیش از هر چیز با نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی لمسی شناخته می‌شود.

رونمایی فراری از اولین خودرو 8 سیلندر 4 نفره خود

رونمایی فراری از اولین خودرو 8 سیلندر 4 نفره خود

رونمایی فراری از اولین خودرو 8 سیلندر 4 نفره خود

حالا هم نسخه ۸ سیلندر آن با نام GTC۴ Lusso T در پاریس حاضر شده تا نخست افکار عمومی و مطبوعات مختلف دنیا را مبهوت خود کند، سپس در بخش تازه‌ای از بازار به رقابت بپردازد. پسوند T از کلمه Turbo گرفته شده و اشاره به استفاده از توربو شارژر در بخش فنی دارد. خود فِراری آن را "اسپورت، همه‌فن‌حریف و مناسب برای استفاده روزمره" می‌خواند و معتقد است عرضه چنین مدلی بار دیگر پتانسیل تمام‌نشدنی این خودروساز را به نمایش می‌گذارد.

رونمایی فراری از اولین خودرو 8 سیلندر 4 نفره خود

رونمایی فراری از اولین خودرو 8 سیلندر 4 نفره خود

از زمان عرضه فراری موندیال (Mondial) در سال‌های دهه ۱۹۸۰، این اولین بار است که فِراری خودرویی با ظرفیت ۴ سرنشین و پیشرانه ۸ سیلندر V شکل می‌سازد. بلوک ۳.۹ لیتری اقتباسی از کالیفرنیا T توانایی تولید بیشینه قدرت ۶۰۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۵۶۰ پوند فوت (۷۵۹.۲ نیوتون‌متر) را دارد که در مقایسه با نسخه ۱۲ سیلندر به ترتیب ۸۰ اسب بخار کمتر و ۴۶ پوند فوت (۶۲.۳ نیوتون‌متر) بیشتر هستند. بر اساس گفته‌های کمپانی، شتاب اولیه هم در ۳.۵ ثانیه انجام می‌شود که ۰.۱ ثانیه نسبت به GTC۴ Lusso کندتر می‌باشد.

رونمایی فراری از اولین خودرو 8 سیلندر 4 نفره خود

رونمایی فراری از اولین خودرو 8 سیلندر 4 نفره خود

حذف دیفرانسیل جلو در این نسخه باعث تغییر توزین وزن و افزایش آن در قسمت عقب شده است. همچنین سامانه‌های کنترل لغزش جانبی نسل سوم (Side Slip Control ۳) و فرمان‌پذیری محور عقب نیز زیر پوست آن انجام‌وظیفه می‌کنند تا انواع مسیرهای پرپیچ‌وخم را در کوتاه‌ترین زمان ممکن پشت سر بگذارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      تا حدودي شبيه ساندرو استپ وي شده مخصوصا طراحي داخلي اون . البته هنوز دو سه نسل از ساندرو و خصوصا ال نود عقب تره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج