۳۹۸۹۶۶
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

خیابان های آینده انرژی تولید می کنند!

یک شرکت ژاپنی بعد از سال ها تحقیق و تلاش (و البته تاخیرهای دقیقه آخر) موفق شده نخستین موزائیک های تولید کننده انرژی خود را به صورت آزمایشی در سندپوینت آیداهو نصب کند.

وب سایت دیجیاتو - مریم موسوی: تصویری که در پایین مشاهده می کنید می تواند آینده انرژی دنیا باشد و به موزائیک هایی تعلق دارد که توسط شرکتی به نام Solar Roadways ارائه شده اند. این کمپانی بعد از سال ها تحقیق و تلاش (و البته تاخیرهای دقیقه آخر) موفق شده نخستین موزائیک های تولید کننده انرژی خود را به صورت آزمایشی در سندپوینت آیداهو نصب کند.
خیابان های آینده انرژی تولید می کنند!

این کاشی ها علاوه بر نورپردازی های زیبایی که از خود به نمایش خواهند گذاشت قادرند انرژی مورد نیاز آبنماها و رستوران های مستقر در میادین را تامین نمایند.

اضافه نماییم که المنت های گرمایشی هم برای این کاشی ها در نظر گرفته شده؛ بدان معنا که حتی در سردترین روزهای زمستان نیز می توان روی آنها و انرژی تولیدی شان حساب باز کرد. جالب است بدانید شرکت سولار برای اطمینان دادن به افراد و شهرداری ها از بابت عملکرد صحیح این کاشی ها و در نتیجه تبدیل نمودن آنها به مشتری، تصمیم گرفته که فعالیت شان را به صورت لایو استریم نماید.

البته همانطور که مشاهده می کنید این محصول در مقیاسی کوچک نصب شده و قطعا تا پیاده سازی این کاشی ها در خیابان زمان زیادی باقیست. با این همه، با نگاهی به تصویر بالا و البته تصاویر لایو از عملکردشان می توانید اطمینان حاصل کنید که صرفا با طرح های نظری روبرو نیستید و مطمئن باشید که اگر تعداد اندکی کاشی می توانند انرژی مورد نیاز میدان یک شهر را به خودی خود تامین کنند آنگاه بی تردید می توان آنها را در مقیاسی وسیع تر برای تامین انرژی کل شهرها به خدمت گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیابانهای ما هم دارای حفره های عمیق و زیبا و البته شگفت انگیزی خواهند شد و فعلا برای نمونه به طور اتوماتیک دهان بازکرده اند!

    • بدون نام

      خیابانهای ماهم خیلی طبیعی هستند چون اصلا آسفالت یا موزاییک نشدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج