adexo3
۳۹۹۱۱۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اولین قرارداد نفتی IPC فردا امضا می‌شود

معاون وزیر نفت، اعلام کرد: اولین قرارداد توسعه یا صنعت نفت در چارچوب الگوی IPC برای توسعه دو میدان نفتی یاران و لایه بنگستان میدان نفتی کوپال امضا می‌شود.

خبرگزاری مهر: معاون وزیر نفت، اعلام کرد: اولین قرارداد توسعه یا صنعت نفت در چارچوب الگوی IPC برای توسعه دو میدان نفتی یاران و لایه بنگستان میدان نفتی کوپال امضا می‌شود.

علی کاردر امروز در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت امضای قراردادهای جدید توسعه‌ای صنعت نفت، گفت: اکثر مذاکرات با شرکت‌های نفتی خارجی با محور توسعه میادین مشترک نفت و گاز بوده و تاکنون از ۹ میدانی که برای آن پیشنهاد دریافت کرده‌ایم ۷ میدان مشترک بوده است.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اعلام اینکه فردا قرارداد فاز دوم توسعه میدان نفتی یاران و دو قرارداد EOR و IOR در قالب قراردادهای IPC با ستاد اجرایی فرمان امام امضا می شود، تصریح کرد: یکی از این قراردادها مربوط به لایه بنگستان میدان نفتی کوپال خواهد بود.

معاون وزیر نفت با بیان اینکه برای میادین تک‌تک مناقصه برگزار خواهیم کرد و میدان اول هم آزادگان خواهد بود، تاکید کرد: اصلا ممکن است کسی برای آزادگان نیاید و همه این دعواها منتفی خواهد شد.

این مقام مسئول، افزود: هم چینی‌ها هم ژاپنی‌ها و هم توتال باید بروند سوال کنند و بیایند و هیچ چیز تا روز اجرا معلوم نیست و نمی‌دانیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

کاردر در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری مناقصه توسعه میادین آزادگان، لایه نفتی پارس جنوبی و فرزاد برای صنعت نفت در اولویت قرار دارد و این میادین اول به مناقصه می‌روند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج