اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۹۹۹۳۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کویت به اتباع خود در عراق هشدار داد

وزارت امور خارجه کویت به اتباع این کشور که به عراق سفر کرده اند خواست مراتب احتیاط را درپیش گرفته و از تردد به اماکن نا امن خودداری نمایند.

خبرگزاری ایرنا: وزارت امور خارجه کویت به اتباع این کشور که به عراق سفر کرده اند خواست مراتب احتیاط را درپیش گرفته و از تردد به اماکن نا امن خودداری نمایند.
سفارت کویت در بغداد با صدور بیانیه ای با اشاره به تدابیر امنیتی اتخاذ شده از سوی دولت عراق برای برگواری هرچه مناسب تر آیین های عزادارای ماه محرم تاکید کرد: اتباع کویتی باید از تردد به اماکن خلوت که نیروهای امنیتی در آن حضور ندارند خودداری کنند و در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکلی مراتب امر را به نمایندگی های کویت اطلاع دهند.
به نوشته روزنامه الرای کویت در نقطه مرزی با عراق نیز تدابیر شدیدی را برای رفت و آمد اتباع کویتی و سایر زواری که از کشورهای مختلف و از راه خاک کویت قصد تشرف به کربلای معلی را دارند اتخاذ نموده است .

همچنین فرمانده عملیات امنیتی کربلا از استقرار تعداد زیادی نیروی امنیتی در منطقه ی بین الحرمین در طول دهه نخست ماه محرم خبر داد.

فرمانده عملیات امنیتی کربلا اظهار کرد: از روز نخست ماه محرم طرح امنیتی گسترده را برای دهه ی ماه محرم در کربلا به ویژه در حرم امام حسین (ع) آغاز کرده ایم.

این تدابیر جهت جلوگیری از وقوع حملات تروریستی در طول دهه ی ماه محرم است و پلیس کربلا طرح امنیتی دیگری نیز برای حمایت از جان زائران کربلا در طول دهه ی ماه محرم با حضور ۲۰ هزار نیروی امنیتی کربلا آغاز کرده است که هواپیماهای عراقی نیز از این طرح حمایت خواهند کرد.

به گفته این مقام، نیروهای امنیتی در دو خندق در جنوب و شمال کربلا مستقر شده اند و همچنین سه هزار نیروی واکنش سریع اضافی نیز در حالت آماده باش قرار دارند.

همزمان با اتخاذ این تدابیر مسئولان کویتی نیز با برگزاری جلساتی با طرف عراقی هماهنگی لازم را برای تسهیل تردد و ورود و خروج اتباع خود به عمل آورده اند.

همه ساله پس از پایان ایام دهه محرم موج گسترده بازگشت زوار حسینی از راه مرز عراق و کویت به کشورهایشان موجب ایجاد ازدحام شدیدی در مرز دو کشور می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج