۴۰۰۶۴۳
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

طرح رجیستری موبایل برای مردم هزینه خواهد داشت؟

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به این موضوع اشاره کرد که طرح رجیستری موبایل هیچ‌گونه هزینه و نگرانی برای مردم نخواهد داشت.

خبرگزاری صدا و سیما: این روزها حرف و حدیث‌های زیادی پیرامون طرح رجیستری تلفن‌های همراه هوشمند در کشور وجود دارد. یک‌سری از مردم نگرانی‌هایی درباره‌ی نحوه‌ی اجرایی شدن این طرح دارند و تا این لحظه مسوولان هم سعی کرده‌اند شکل اجرایی شدن این طرح را برای همه شفاف کنند. به‌تازگی معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به این موضوع اشاره کرد که طرح رجیستری موبایل هیچ‌گونه هزینه و نگرانی برای مردم نخواهد داشت.
طرح رجیستری موبایل برای مردم هزینه خواهد داشت؟

حسین فلاح در حاشیه‌ی جلسه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: «با اجرای این طرح گوشی‌هایی که در دست مردم است و هم‌اینک در بازار موجود است، شناسایی شده خواهد بود.» معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در ادامه‌ی صحبت‌هایش به این موضوع اشاره کرد که: «همه‌ی توجه و سعی ما این است که این طرح هیچ هزینه و نگرانی برای مردم نداشته باشد. معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزود: «مردم می توانند به بازار مراجعه و گوشی‌های جدید را بخرند.»

فلاح در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت که با اجرایی شدن این طرح مشخص خواهد شد که گوشی‌های وارداتی به‌صورت کاملا قانونی وارد کشور شده‌اند و به لحاظ سلامت و تشعشع سالم و مجاز هستند. او همچنین گفت که این طرح پیچیدگی‌های خاص خود را دارد و به همین لحاظ طرح آزمایشی آن با همکاری این سه نهاد انجام شده و در مراحل پایانی است و اگر زیرساخت‌های لازم مهیا شود، طرح اصلی به زودی شروع می‌شود و به احتمال زیاد تا پایان ماه وارد فاز اصلی خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مردم عادی

      لطفا میشه بگین چطورهزینه نخواهد داشت..زمانی که قرار باشه گوشی بطور صددرصد از طریق گمرک وارد بشه..یعنی وارد کننده باید تعرفه بده.پس من نوعی....گوشی رو شاید از ده تا صد درصد گرونترخواهم خرید..اگه اشتباه گفتم دوستان تصحیح کنند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج