adexo3
۴۰۰۶۹۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

بن افلک با فیلم جدیدش به فصل جوایز می‌رسد

استودیوی «برادران وارنر» سرانجام ۲۵ دسامبر (پنجم دی) را به عنوان تاریخ اکران محدود درام جنایی «تا شب زندگی» (Live by Night) جدیدترین ساخته بن افلک اعلام کرد تا جدیدترین محصول خود را در صف مدعیان احتمالی فصل جوایز قرار دهد.

وب‌سایت آی ‌سینما: استودیوی «برادران وارنر» سرانجام ۲۵ دسامبر (پنجم دی) را به عنوان تاریخ اکران محدود درام جنایی «تا شب زندگی» (Live by Night) جدیدترین ساخته بن افلک اعلام کرد تا جدیدترین محصول خود را در صف مدعیان احتمالی فصل جوایز قرار دهد.
بن افلک با فیلم جدیدش به فصل جوایز می‌رسد

این فیلم ۱۱۰ میلیون دلاری به نویسندگی و کارگردانی افلک، اولین تجربه فیلمسازی ستاره هالیوود بعد از فیلم برنده اسکار «آرگو» است و از ۱۳ ژانویه (۲۳ دی) به صورت گسترده در سینماهای سراسر امریکای شمالی روی پرده می‌رود.

به گزارش «ورایتی»، این دومین‌بار است که تاریخ اکران گسترده فیلم افلک به تعویق می‌افتد و این در حالی است که ابتدا قرار بود نمایش عمومی «تا شب زندگی کن» از همان ۲۵ دسامبر به صورت سراسری در سینماهای امریکای شمالی آغاز شود.

افلک که امسال فیلم ابرقهرمانی «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» ساخته زک اسنایدر را بر پرده سینماها داشت، به زودی با جدیدترین ساخته خود در مقام فیلمنامه‌نویس و کارگردان به سالن‌های سینما می‌آید.

درام جنایی «تا شب زندگی کن» براساس رمانی به همین نام و به قلم دنیس لهین رمان‌نویس امریکایی جلوی دوربین رفته است. علاوه‌بر خود افلک، بازیگران مطرحی همچون سی‌ینا میلر، کریس مسینا، زوئی سالدانا، کریس کوپر و ال فنینگ در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

بازیگر و کارگردان ۴۴ ساله در این فیلم نقش پسر فرمانده پلیس بوستون را بازی کرده که در سال‌های دهه ۱۹۲۰ تبدیل به یکی از چهره‌های بدنام ایالت فلوریدا می‌شود. لئوناردو دی کاپریو، جنیفر داویسن و جنیفر تاد تیم تهیه‌کننده این فیلم ۱۱۰ میلیون دلاری را تشکیل می‌دهند.

استودیوی «وارنر» در سال ۲۰۱۲ امتیاز ساخت نسخه سینمایی رمان لهین را به دست آورد و ابتدا قرار بود دی کاپریو در نقش شخصیت اصلی داستان جلوی دوربین برود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج