اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۰۰۷۶
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

کشف ۲۷ قربانی تازه در پرونده چهار زورگیر پایتخت!

پرونده چهار زورگیر معروف که انتشار فیلم شان اسباب وحشت عمومی را فراهم ساخته بود، در حالی منجر به صدور احکام اعدام و حبس های طویل المدت شد که به تازگی ۲۷ قربانی دیگر این متجاوزان به امنیت عمومی شناسایی شدند تا وسط جرایم این متهمان از وسعت بیشتری برخوردار شود.

تابناک: پرونده چهار زورگیر معروف که انتشار فیلم شان اسباب وحشت عمومی را فراهم ساخته بود، در حالی منجر به صدور احکام اعدام و حبس های طویل المدت شد که به تازگی ۲۷ قربانی دیگر این متجاوزان به امنیت عمومی شناسایی شدند تا وسط جرایم این متهمان از وسعت بیشتری برخوردار شود.

پس از رسیدگی به پرونده چهار زورگیر خشن معروف که انتشار فیلمی از زورگیری شان باعث ایجاد موج تازه ای از برخوردها با این قبیل جرایم تهدید کننده امنیت عمومی شد، به موجب حکم صادره دو نفر از متهمان به اعدام محکوم شدند و دو نفر دیگر از متهمین علاوه بر محکومیت به ده سال حبس، هرکدام به پنج سال تبعید و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شدند که به نظر می رسد این احکام محکم در صورت استمرار از بازدارنگی لازم برخوردار باشد.

پیش و پس از اعلام احکام قضایی از سوی دادگاه انقلاب، ۲۷ شاکی که قربانی زورگیری این چهار تن شده بودند با مراجعه به دادسرا، اعلام کردند از سوی این اشخاص اموالشان به زور به سرقت رفته است و شمارش شکات این پرونده رو به فزونی گذاشته است. این اتفاق، اظهارات چهار متهم را مبنی بر اینکه برای یک یا دو مرتبه و برای مخارج ضروری عمل بستگانشان و نظایر اینها دست به زورگیری زده اند، به چالش کشید و مشخص شد این اشخاص به صورت کاملاً حرفه ای این سلسله زورگیری ها را انجام داده اند.

این زورگیری های عمدتاً در محدوده هفت تیر، سهروردی و یوسف آباد به وقوع می پیوسته و سارقان با سرعمل در زورگیری، امکان واکنش سریع و مناسب را از قربانیانشان می گرفتند و به ایجاد ارعاب در قلب پایتخت ادامه می دادند که این جسارت در زورگیری های سریالی در مرکز تهران و به دام نیافتادن در موارد متعدد پیشین نیز حکایت از تسلط این عده بر اعمال مجرمانه شان داشته است.

در مواجهه حضوری شکات و متهمین، قربانیان زورگیران را شناسایی کردند و سارقین نیز جرایم مذکور را پذیرفتند. بر همین اساس احتمالاً با دستور مقام قضایی، تصاویر این متهمان بدون پوشش در سطح جراید منتشر خواهد شد تا اگر شکات دیگری برای این پرونده مطرح است، موفق به شناسایی این زورگیران و مراجعه برای طرح شکایت خود شده و ابعاد جرایم این چهار زورگیر دقیق تر شود و بر همین مبنا در روزهای آینده احتمالاً شکایت های تازه برای این پرونده اعلام وصول خواهد شد.

لازم به ذکر است، این زورگیران نخستین بار زمانی مورد توجه قرار گرفتند که فیلم زورگیری خشن آنها توسط دوربین مداربسته ساختمانی ضبط شده و در رسانه های آنلاین منتشر شد. این واقعه با واکنش برخی نمایندگان مجلس، رئیس دستگاه قضا و مسئولان ارشد نیروی انتظامی همراه شد و در فاصله ای نه چندان طولانی چهار زورگیر مذکور دستگیر شدند و در ادامه نیز سلسله برخوردهایی با زورگیران و اراذل محلات تهران صورت پذیرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس به این ترتیب باید به کسی که فیلم وپخش کرد به خاطر کارش تبریک گفت چون اگه پخش نمی شد حالا حالاها ادامه داشت و ..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج