۴۰۱۰۳۲
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

پاسخ پژمان جمشیدی به منتقدان بازیگری اش

پژمان جمشیدی به منتقدان حضورش در عرصه بازیگری واکنش نشان داد.

خبرگزاری صبا: حضور پررنگ پژمان جمشیدی بازیگر پیشین تیم ملی فوتبال و باشگاه پرسپولیس در عرصه بازیگر همواره با انتقادات گسترده‌ای روبه‌رو شده، اما این انتقادات او را از ادامه راه منصرف نکرده است.

جمشیدی در نمایش «حکومت نظامی» به کارگردانی تینو صالحی نقش‌آفرینی می‌کند. او تصویری از خودش در کنار دیگر بازیگران این نمایش در اینستاگرام منتشر کرد و در کنار آن از اهمیت تلاش در رسیدن به موفقیت نوشت: «این عكس در بین همه عكس‌هایی كه از تمرینات نمایش حكومت نظامی به دستم رسیده، به یك دلیل مهم دوست داشتنی‌تره. دلیلش اینه كه این جمعی كه در تصویر كنار من هستن ، همه دانشجوهای هنر و نمایشن. در تست‌های مختلف كارگردان كار از سال گذشته شركت كردن و تو ورك شاپ‌های مختلفشون حاضر شدن تا در نهایت انتخاب شدن برای حضور تو این نمایش.
پاسخ پژمان جمشیدی به منتقدان بازیگری اش

تازه از اینجا سختی كارشون دو چندان شده و حدود ١٥٠ روز بی وقفه از ساعت ٩صبح تا ١ ظهر تمرین كردن. اونم در نمایشی كه بسیار از قابلیت‌های بدنی و فیزیكی استفاده شده. این بچه ها برای من اثبات دوباره اعتقادم هستن كه تحصیلات و تجربه و حتی استعداد، تنها در كنار تلاش و توكل ثمر میده.

اون‌ها نشون دادن كه بستر هنر اون قدر‌ها هم آلوده به پول و پارتی نیست. همونطور كه تمام بستر ورزش ما آلوده نیست. همچنان هستند مربیان و كارگردان‌هایی كه با شرف و تعهد قلبی و انسانی به كارشون جوون‌ها و نوجوون های مستعد رو انتخاب می‌كنند و به اون‌ها فضای پیشرفت میدن. این بچه ها حالا ذره ای مزه موفقیت و پیشرفت در سایه تلاش رو چشیدن و شك ندارم كه از این پس به سختی این لذت و تلاش رو رها خواهند كرد. هر انسان با تلاش می‌تونه حتی سرنوشت سرسخت رو مجاب كنه تا دست كم تقدیر بهتری براش بنویسه. فكر می‌كنم حالا شما هم با من هم عقیده اید كه این عكس رو باید دوست داشت و خوشحالم كه با این گروه از فردا حكومت نظامی رو اجرا می‌كنم.»

این بازیگر در پایان نوشته‌اش خطاب به منتقدان گفت: «راستی ببینید در تصویر من هم همونقدر جا گرفتم كه هركدوم از این دانشجوهای نازنین جا گرفتن. دلیلش هم واضحه چون من یك نفرم و بی شك نمیتونم جای بیشتر از یك نفر رو بگیرم. اینو گفتم كه تو جریان باشید.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من بازی شما رو تو پژمان خیلی دوست داشتم. به نظرم در کمدی خیلی خوب درخشیدید

    • بدون نام

      از خیلی بازیگرانی که ادا دارن زیباتر بازی میکنه من به ریزه کاری های بازی گری کاری ندارم اصل اینه بازیش به دل ادم میشینه

    • سمیه

      ب نظر من ، پژمان جمشیدی تو بازیگری موفقه. بازی قشنگش تو سریال پژمان فوق العاده بود. حتی بهتر از بعضی بازیگرای تازه به دوران رسیده که به لطف چشم و ابروشون بازیگر شدن، بازی میکنه.

    • بدون نام

      آقا پژمان من فوتبالیست که بودین نمیشناختم شمارو اما دیدم که یک سکانس در ساختمان پزشکان بازی کردید و بعد در پژمان یکی از طرفداران شما شدم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج