adexo3
۴۰۱۳۷۰
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

ورود اتوبوس ایدز در مناطق محروم تهران

مدیرکل سلامت شهرداری تهران گفت: اتوبوس ایدز به منظور اطلاع رسانی درباره این بیماری در مناطق محروم شهر تهران مستقر می شود.

خبرگزاری میزان: مدیرکل سلامت شهرداری تهران گفت: اتوبوس ایدز به منظور اطلاع رسانی درباره این بیماری در مناطق محروم شهر تهران مستقر می شود.
سمانه زمانی با بیان اینکه توجه به موضوع سلامت اجتماعی یکی از رسالت های اداره کل سلامت است، اظهار کرد: تمرکز بر بیماری هایی که ماحصل یک رفتار اجتماعی آسیب زا هستند همواره از دغدغه های ما محسوب می شود و در این مورد هم تاکنون اقدامات تبلیغی بسیاری را در راستای آگاه سازی مردم انجام داده ایم.

وی نصب بیلبورد با محتوای بیماری ایدز را از مصادیق اقدامات آگاهی بخش شهرداری تهران معرفی و عنوان کرد: متاسفانه از آن جا که این بیماری در کشور تابو است و مطرح کردن آن همواره با حواشی همراه است، سال گذشته پس از نصب بیلبوردها در سطح شهر بعضاً با نگاه منفی رسانه ها رو به رو شدیم. این در حالی است که با توجه به نگاه اجتماعی حاکم بر این بیماری اگر رسانه ها همراهی کنند تا حواشی کمتر و یا تعدیل شود در برنامه های سلامت محوری که پیش بینی کرده ایم، موفق تر عمل می کنیم.

مدیر کل سلامت شهرداری تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر آغاز به کار اتوبوس های ایدز در مناطق محروم پایتخت همچون سال گذشته گفت: ما بارها آمادگی خود را برای ادامه این روند اعلام کرده ایم و اتفاقاً در این مورد مجامع داخلی و بین المللی هم حاضر به کمک و همکاری هستند. با این وجود به دلیل نگاه منفی جامعه به این بیماری و مبتلایان به آن ترجیح داده ایم تا خدمات پیشگیری از ایدز و خدمات رسانی به مبتلایان را در قالب اتوبوس های سلامت در محلات محروم انجام دهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • چالوس

      آلی است چقدر خوب وخداپسندانه است زمان عقد نکاح اولین شرط گواهی از آزمایشگاه موردتایید باشد خانواده بیمه میشود همان مکان مشاوره ایدز باشد صددرصد موافق هستم.لااقل طرفین سالم باشند .انموقع جامعه سالم است.به امید خداوندهمه سالم باشند انشاالله.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج