اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۰۱۴۴۶
۱۰ نظر
۵۰۰۸
۱۰ نظر
۵۰۰۸
پ

۶ ماه زندان مجازات معلم گروگانگیر

معلمی که با همکاری چند دانش‌آموز پسر یک فروشنده خودرو را برای تسویه حساب ۶۰ میلیونی ربوده بود با رأی قضات شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران به اتهام مشارکت و مباشرت به آدم‌ربایی هر یک به ۶ ماه حبس محکوم شدند.

روزنامه ایران: معلمی که با همکاری چند دانش‌آموز پسر یک فروشنده خودرو را برای تسویه حساب ۶۰ میلیونی ربوده بود با رأی قضات شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران به اتهام مشارکت و مباشرت به آدم‌ربایی هر یک به ۶ ماه حبس محکوم شدند.
رسیدگی به این پرونده از ۲۴ مرداد سال ۹۴ و در پی مراجعه مردی به کلانتری پیشوا کلید خورد. این مرد که فروشنده خودرو بود به مأموران گفت: پسرش از سوی افراد ناشناس ربوده شده و آدم‌رباها برای آزادی‌اش ۳۰۰ میلیون تومان پول خواسته‌اند.
تحقیقات پلیسی برای شناسایی آدم‌رباها آغاز شده بود که شاکی بار دیگر به پلیس مراجعه کرد و گفت: سرکرده آدم‌رباها معلم پسرش است که به خاطر اختلاف‌های مالی گروگانگیری کرده است. او گفت: «امروز معلم پسرم که از چندی پیش بر سر معامله ماشین، ۶۰ میلیون تومان به او بدهکار شده بودم با من تماس گرفت و گفت پسرم را دزدیده و از من خواست طلبش را پس بدهم تا پسرم را آزاد کند.
با کشف این سرنخ‌، محل‌های تردد گروگانگیر تحت تعقیب نامحسوس پلیس قرار گرفت و طولی نکشید که با کشف مخفیگاه او و چهار همدستش و محل نگهداری گروگان در باغی اطراف پایتخت، مرد گروگانگیر و چهار دانش‌آموز همدستش دستگیر و پسر ۱۸ ساله نیز آزاد شد.

با دستگیری و اعتراف متهمان که از دانش‌آموزان معلم بودند کیفرخواست صادر و پرونده برای رسیدگی در اختیار قضات شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی عبداللهی قرار گرفت.قضات شعبه پس از شنیدن اظهارات آنها و شور، معلم و شاگردانش را با توجه به شرایط ویژه متهمان به ۶ ماه حبس - برای هر متهم- محکوم کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عباس از شادگان

      به نظرم 6 ماه خیلی کمه حداقل باید دوسال زندان میخوردن که درس عبرتی براشون که دیگه ازین غلطا نکنن ، اخه ... این همه راه قانونی برای گرفتن طلب هست را مستقیم رفتی دنبال راه خلاف و آدم ربایی با اینکه به نظرم حکم صادر شده بسیار برای شما کمه ولی امیدوارم دیگه اینکار تکرار نشه

    • ایرانی

      سلام ...این روز ها خبر های ضد ونقیزی در باره معلم ها شنیده میشه خیانت مادر با معلم خصوصی ....مدیر ی که زنشه توی چاه انداخت برای کشتنش بعد سه روز با بلوک زد توی سرش تا کشته بشه این هم معلمی که برای طلب پولش دانش آموزشه می دزده همش بخاطریکه اون معلم خارجی تواخبار ازش بد گفتیم وبهش حرفای بد رکیک زده شد خدا به فریاد این ملت غبرتمند مؤمن برسه خدا آخر وعاقبت هممون ختم به خیر کنه

    • بدون نام

      برای جماعت فرعنگی،۶ماه کمه اینا ک ادعای تحصیلات و فرهنگ میکنن

    • اناهید

      6ماه به علاوه ی عدم اجازه ی تدریس مجازات خوبیه

    • بدون نام

      بنا به رهنمود خودساخته، معلم هم انسان است و از گوشت ولی پوست و استخوان درست شده! لذا انسان جایزالخطا است و معلم ها استنثاا نیستن ممکن هست اونها هم اشتباه کنند و اینکه شامل همه معلمان نمیگردد یک معلم اشتباه یا خطایی کرده است خداوند اورا به راه راست هدایت کند

    • بهروز

      الکی اسمش گذاشتن ادم ربایی زیاد شلوغش نکنید هدف بردن ابروی قشر فرهنگیه بیچاره ....

    • بهروز

      قراره هرکه فرهنگیه هرکسی پا میشه بزنه تو سرش وحرف نزنه ... اون کلاهبرداری پولاشو خورده

    • eternity

      معلم پولش کجا بوده که معالمه ای بکنه که تهش 60میلیون بمونه براش

    • ادم معمولی

      اگه یه کم ادم فک کنه میبینه این حرف چرتیه . اخه کدوم ادم ربایی میاد خودشو دقیقا معرفی کنه بگه من معلم پسرتم و اونو دزدیدم تا پولمو بدی بعد پلیس هم صاف بره طرفو بگیره .

    • محمد

      از ایشون انتظار نداشتیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج