۴۰۱۶۲۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

رقابت برای تصاحب فیلم کن لوچ

پس از سر و صدایی که فیلم جامعه نگر و عمیق «من، دانی یل بلیک» با کارگردانی مدبرانه کن لوچ در جشنواره پر اعتبار کن فرانسه ۲۰۱۶ برپا کرد. رقابت کمپانی های مختلف برای کسب امتیاز اکران عمومی آن در سطح جهان شدت گرفته است

روزنامه بانی فیلم: پس از سر و صدایی که فیلم جامعه نگر و عمیق «من، دانی یل بلیک» با کارگردانی مدبرانه کن لوچ در جشنواره پر اعتبار کن فرانسه ۲۰۱۶ برپا کرد. رقابت کمپانی های مختلف برای کسب امتیاز اکران عمومی آن در سطح جهان شدت گرفته است. این فیلم را استودیوی وایلد بانچ بریتانیا ساخته است و کمپانی هایی که شدیدترین رقابت و بیشترین بخت را برای کسب امتیاز توزیع این فیلم در اروپا و آمریکای جنوبی داشته اند، سان دنس سلکتز و اورکارد هستند اما پارامونت و برادران وارنر نیز برای پخش آن در آمریکای شمالی دورخیز کرده اند.
رقابت برای تصاحب فیلم کن لوچ
«من، دانی یل بلیک» با بازی درخشان دیو جانز درباره نجار مسنی است که پس از آسیب دیدن حین کار و بیکار شدن اجباری برای کسب حقوق ایام بیکاری به وزارت کار بریتانیا رجوع می کند اما درخواست معقول وی را به شکل های مختلف رد می کنند و آشنایی او با زنی با مشکلی مشابه (با بازی هیلی اسکوئیرس) فقط قسمتی از آلام وی را کاهش می دهد.

«من، دانی یل بلیک» سیزدهمین فیلم بلند لوچ و نهمین کار اکران شده او در فستیوال کن است و دومین کار وی به شمار می آید که جایزه نخل طلای معتبرترین جشنواره جهان را در سواحل جنوبی و آفتابی فرانسه و در گردهمایی بهترین های جهان سینما بدست آورد و اولی فیلمی به نام «بادی که بر مرغزار می وزد» محصول ۲۰۰۷ بود. طی تمامی این سالهای طولانی لوچ همپا با هموطن سرشناس اش مایک لی سینماگری شناخته شده که تمایل پایان ناپذیر و غریبی به ترسیم زندگی پررنج طبقه متوسط و کارگران و مردم بی بضاعت بریتانیا دارد و داستان ها و فیلم های او سرشار از آدم هایی با این ویژگی ها هستند که هرگز احساس خوشبختی نمی کنند و پایان هر مشکلی در زندگی آنها با شروع معضل بعدی پیوند خورده است. کن لوچ که در مرز ۸۰ سالگی است، پیشتر اعلام کرده بود خیال ادامه فیلمسازی را ندارد و شاید دور از موضوعات داستانی و فیلم های فیچر گاه به گاه کارهای مستند کوتاه رو کند اما موفقیت عظیم هنری «دانی یل بلیک» موضع او را تغییر داده و وی اینک در تدارک ساخت کار فیچر بعدی اش بسر می برد که لابد یک بار دیگر مکان اولین نمایش بین المللی آن جشنواره کن فرانسه خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج