اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۰۲۳۳۴
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

هجمه لفظی اولاند به روسیه

رئیس‌جمهور فرانسه طی اظهاراتی کشور وتو کننده قطعنامه پیشنهادی فرانسه درباره حلب را مسئول ادامه خشونت‌ها در این شهر قلمداد کرد.

خبرگزاری فارس: در شرایطی که روسیه از پیش از تصمیم خود برای وتوی قطعنامه پیشنهادی فرانسه درباره حلب خبر داده بود، رئیس‌جمهور فرانسه روز شنبه طی اظهاراتی اعلام کرد که کشور وتو کننده قطعنامه پیشنهادی فرانسه درباره حلب سوریه در نگاه جهان کشوری بی‌اعتبار خواهد شد.

به نوشته روزنامه فرانسوی فیگارو، «فرانسوآ اولاند» دیروز شنبه طی اظهاراتی اعلام کرد: «کشوری که قطعنامه پیشنهادی فرانسه درباره آتش‌بس در حلب سوریه را وتو می‌کند، در نگاه جهان بی‌اعتبار شده و به عنوان مسئول ادامه خشونت‌ها در این شهر شناخته خواهد شد.»

شورای امنیت سازمان ملل اواخر وقت دیروز شنبه هر دو قطعنامه پیشنهادی در مورد حلب را رد کرد. روسیه می‌گوید که قطعنامه فرانسه در پی فراهم کردن شرایط امن برای جبهه النصره در حلب بود و به همین دلیل با آن مخالفت کرد.

یکی از این قطعنامه‌ها را فرانسه و دیگری را روسیه ارائه کرده بود. هرچند در هر دو این قطعنامه‌ها، از طرف‌های درگیر در حلب خواسته شده بود توافق رفع مخاصمه را اجرایی کرده و دسترسی‌های انسانی را فراهم کنند، اما در قطعنامه پیشنهادی پاریس، پیش شرط اصلی توقف حمله هوایی به حلب بود.

قطعنامه پیشنهادی فرانسه را روسیه وتو کرد و قطعنامه پیشنهادی مسکو هم به دلیل مخالفت کشورهای غربی، رأی کافی نیاورد.

بر اساس این گزارش، شهر حلب از ۵ سال پیش تاکنون صحنه اصلی درگیری‌ها و مناقشات مرگبار در سوریه است که درگیری‌های در آن طی روزهای اخیر تشدید شده و جامعه بین‌المللی پیوسته در حال ابراز نگرانی از تلفات غیرنظامی بالای ناشی از خشونت‌ها در این شهر است.

«ویتالی چورکین» نماینده روسیه در سازمان ملل روز جمعه در گفت‌وگو با رسانه‌ها در مقر شورای امنیت در نیویورک، در خصوص احتمال استفاده مسکو از حق وتوی خود گفته بود که مسکو قطعنامه پیشنهادی پاریس را وتو خواهد کرد و نمی‌توانیم اجازه دهیم چنین قطعنامه‌ای تصویب شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نظر فرانسویها در اکثریته و به واقعیت هم نزدیکتر به خاطر چند صد نفر آدم نفهم از خدا بیخبر یک شهر و تمام سکنه آنرا بمباران کردن از سوی روسها و سوریها با هیچ عقل و دین و آیینی برابری نمیکنه ولو در بین مخالفین جماعتی تروریست بزدل هم مخفی شده باشند.

    • ممد خان

      اولاند هم یکی از فرماندهان پیاده نظام صیهونیسم (جبهه النصره -احرارالشام و...)در سوریه است که از حامیان سر بریدن کودکان در منطقه است !
      بعد ها تاریخ نام این فرماندهان رادر کنار بربرها و خون آشامان خواهد نگاشت

    • حسین

      فرانسه ,انگلیس وامریکا درشورای امنیت پدرداعش وجنایتکاران تاریخ هستندوخون مردم بی گناه سوریه,یمن,عراق,لبنان وفلسطین رابه ناحق می ریزندوبایدروزی محاکمه ومجازات شوند.درودبرشرف مردم ایران وروسیه که درمقابل قدرتهای زورگوایستاده اند.درودبرشرف پوتین,ننگ براولاندکثیف

    • بدون نام

      مرگ برحکام خائن سعودي،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج