اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۰۲۶۸۱
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

اقدامات فوریتی برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران اعلام کرد: اقدامات فوریتی برای جلوگیری از آبگرفتگی در راستای دستورالعمل شهردار تهران در مناطق ۲۲ گانه انجام شد.

خبرگزاری میزان: معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران اعلام کرد: اقدامات فوریتی برای جلوگیری از آبگرفتگی در راستای دستورالعمل شهردار تهران در مناطق ۲۲ گانه انجام شد.
به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، مجتبی یزدانی با بیان اینکه برای جلوگیری از آبگرفتگی در شهر تهران اقدامات لازم از سه ماه پیش آغاز شده است، گفت: از مرداد ماه طرح فوریتی در خصوص بازبینی تمامی جوی ها، نهرها، کانال ها، رودخانه ها، مسیل ها، قنوات و مکان هایی که ممکن بود دچار آبگرفتگی شود در ۲۲ منطقه شهرداری تهران در دستور کار قرار گرفته و به نحو بسیار خوبی انجام شده است.

وی به دستورالعمل شهردار تهران در زمینه اقدامات فوریتی برای رفع مشکلات آبگرفتگی در مناطق ۲۲ گانه تهران اشاره کرد و افزود: در راستای این اقدامات تمامی پیام های ۱۳۷ مورد بررسی قرار گرفت و شهروندان هر آنچه را که در سال گذشته درباره آبگرفتگی برخی نقاط در شهر تهران گزارش داده بودند بررسی، پیگیری و برطرف شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران ادامه داد: در راستای رسیدگی به نقاط آبگرفته در شهر تهران با همراهی حوزه ترافیک توانستیم اقدامات بسیار خوبی انجام دهیم به طوری که تمامی فیلم ها و عکس هایی که در زمان بارندگی در سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ثبت شده بود، بررسی و محل های آبگرفتگی رفع و رجوع شد.

یزدانی با تاکید بر اینکه مورد خاصی از آبگرفتگی های سال گذشته باقی نمانده است، خاطرنشان کرد: در فرصت ۴۵ روزه ای که شهردار تهران برای اقدامات فوریتی در جهت رفع موارد آبگرفتگی داده بود، ایرادها رسیدگی و تمامی موارد مرتفع شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      همچین گندش کردن انگارآپلوهواکرده سالیان ساله که وقتی کمی بارون میادآب تاوسط خیابون میادوباعث اذیت وآزارمردم میشه خوبه هرسال بارندگی آنچنانی نداریم وگرنه تهران زیرآب میرفت بااین کارکردشهرداری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج