۴۰۳۱۴۶
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

كلاهبرداری ۵۴۰ میلیونی از داخل زندان

رئیس پلیس فتا کرمان گفت:كلاهبردار ۵۴۰ میلیون ریالی كه از داخل زندان با همكاری چند نفر از یك بانك در كرمان كلاهبرداری كرده بود توسط پلیس فتا كرمان شناسایی شد.

خبرگزاری میزان: رئیس پلیس فتا کرمان گفت:كلاهبردار ۵۴۰ میلیون ریالی كه از داخل زندان با همكاری چند نفر از یك بانك در كرمان كلاهبرداری كرده بود توسط پلیس فتا كرمان شناسایی شد.
سرهنگ کامبیز اسماعیلی گفت:در پی مراجعه كارمند یك بانك مبنی بر كلاهبرداری تلفنی پرونده ای در این خصوص در پلیس فتا تشكیل شد.

وی افزود:به گفته شاكی یك نفر طی تماس تلفنی با بانك خود را مدیر یك شركت معرفی و در خواست جابجایی مبلغ ۵۴۰ میلیون ریال از حساب شركت به حساب شخصی را داشته و متاسفانه وی هم این مبلغ را واریز كرده است.

سرهنگ اسماعیلی گفت:متهم دوباره با بانك تماس و درخواست كرده كه مبلغ حواله شده را به بانكی دیگر واریز كنند و خواستار جابجایی های مالی دیگر هم شده بود كه باعث شك كارمند بانك شده و وی با شركت های صنعتی تماس گرفته است و آنها اعلام بی اطلاعی از تراكنش های مالی اخیر كردند كه كارمند بانك متوجه كلاهبرداری می شود.

وی در ادامه افزود:طی تحقیقات فنی و كارشناسی انجام شده توسط كاراگاهان و كارشناسان این پلیس، متهم در زندان یكی از استان های شمال كشور شناسایی شد كه طی بازجویی به عمل آمده توسط افسر پرونده به بزه ارتكابی اعتراف كرد.

این مقام انتظامی گفت:متهم از طریق تلفن از داخل زندان با تماس با بانك های مختلف خود را ما فوق یا شخص رئیس سازمان یا نهاد دولتی معرفی می كرده و با انجام جلب اعتماد كاربر بانك از آنها طلب پول و مبالغ را به حساب پول شوی خود در خارج از زندان واریز می كرده است و پول شوها مبالغ را به صورت خرید سكه برداشت می كردند.

رئیس پلیس فتا کرمان در پایان هشدار داد: افراد زیادی در در داخل یا خارج زندان اقدام به كلاهبرداری تلفنی با وعده های دروغین برنده شدن در قرعه كشی و ... دست به كلاهبرداری از افراد می كنند كه نباید به آنها اعتنایی كنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سلطان زاده

      زندانی کردن یک عده سابقه دار حرفه ای و شیاد در زندان یک نوع استراحت و تجدید قوا برای اینها محسوب میشه من در یکی از اظهار نظر های قبلی خود خدمت دوستان و کاربران عزیز عرض کردم تنها راه حل برای پیشگیریهای آتی از تکرار این نوع سرقتها فقط مجازات کار با اعمال شاقه بدون مزد هست .از قضات محترم تقاضا دارم این مجازات را مد نظر قرار بدهند و با تجربه مفید و مثبتی که در بعضی از کشورهای جهان بدست آمده مطمئنا کار ساز خواهد بود...

    • حمید

      .................... امثال من بیچاره برای سه میلیون وام بعد از 6 ماه انتظار و کلی چک و ضامن وغیره اخرشم دومیلیون تصویب میکنن.....
      امام زمان ظهور کن بخدا دیگه ب خرخره رسیدم

    • مهدی

      جالب بود

    • شهروند

      چطوریه یک وام میخواهی بگیری بلایی سرت میاورن که قید ش رابزنی اونوقت بایک تلفن ازداخل زندان جلل خالق

    • میرزا

      سلام دوستان گرامی هروقت آدم میخواد پول و حساب خودش برداره و یا انتقال بده، کارمند بانک پیرش میکنه، مثل آگاهی و خلافکار رفتار می کند!! حالا چطوری که حساب اکثر شرکتها دو امضاء هست!! توانسته مبلغ به این زیادی را انتقال بده!! وانگهی در زندان اجازه تماس با خانواده طرف را هم با مکافات می پذیرن!! چطوری از تلفن زندان راحت لمس داده و دستور صادر کرده؟؟ بجز اینکه کارمند بانک با او ..... بجز این محال و غیر ممکن است،!! بعد هم نوشته کارمند بانک متوجه شده!!! که این هم از ٱن دروغ های شاخدار است!! .................

    • بدون نام

      درسته .برای آشنای ما که رییس بانک بود همین برنامه پیش اومد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج