اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۰۳۲۴۴
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

داعش اجساد سوری را به مدیترانه می اندازد

شاهدان عینی در سوریه اعلام کرده اند که گروه تروریستی داعش در موارد بسیاری پس از قتل عام مردم به ویژه زنان و کودکان، اجساد آنان را به دریای مدیترانه می اندازد.

خبرگزاری ایرنا: شاهدان عینی در سوریه اعلام کرده اند که گروه تروریستی داعش در موارد بسیاری پس از قتل عام مردم به ویژه زنان و کودکان، اجساد آنان را به دریای مدیترانه می اندازد.
اسپوتنیک روز دوشنبه به نقل از یک خدمه کشتی نیروی دریایی روسیه نوشت که این روزها کار مأموران در ناوهای این کشور، بیرون کشیدن اجساد شهروندان عادی از جمله زنان و کودکان سوری از اعماق دریاست که از سوی تروریست ها به قتل رسیده اند.
این شاهد عینی افزوده است: خدمه کشتی های روسی در بسیاری موارد، شاهد اجساد شهروندان عادی در سطح آب های شمال سوریه هستند که به گونه وحشتناکی توسط تروریست ها به قتل رسیده اند و بیشتر قربانیان نیز زنان و کودکان هستند.

خدمه کشتی نیروی دریای روسیه ادامه داده است: اجساد از آب گرفته شده به شهر طرطوس منتقل می شود تا مراسم دفن طبق آیین مسلمانان انجام شود.

وی ادامه داده است: حکومت سوریه تاکنون بارها از ملوانان روسی خواسته تا اجساد کشته شدگان از سوی تروریست ها را از سطح آب بیرون بکشند.

یکی دیگر از شاهدان عینی نیز در این باره گفته است: کشتی های نیروی دریایی روسیه در تازه ترین عملیات، اجساد بیش از ۱۰ قربانی را از سطح دریا در ۲۰۰ مایلی شمال شهر طرطوس از آب بیرون کشیدند و بررسی ها نشان داد همگی با سلاح سرد به قتل رسیده بودند.

بیش از پنج سال قبل، آمریکا در رأس گروهی از کشورهای غربی-عربی، تندروترین تروریست ها از کشورهای مختلف جهان حتی اروپایی را در گروههای مختلف تروریستی با حمایت های مالی، تسلیحاتی و اطلاعاتی سازمان داد و برای جنگ شهرها به سوریه گسیل کرد که مرگ ده ها هزار نفر بویژه زنان و کودکان، آوارگی میلیون ها نفر و نابودی تقریباً تمامی زیرساخت ها این کشور و همچنین عراق را در پی داشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صبا

      خدایا داعش رو نابود کن. الهی امین

    • نتی

      خدایا .حامیان داعش را نابود کن

    • بدون نام

      خدایا ریشه داعشیان را از زمین بر کن

    • ع ر ب

      لعنت خدا بر آل سعود و داعش حرامی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج