۴۰۴۲۶۲
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

محصولات ايران خودرو گران نشده است

باوجود اينكه برخی رسانه‌ها امروز(جمعه) از افزايش قيمت محصولات ايران خودرو خبر داده‌اند، اما اين شركت هيچ افزايش قيمتی در محصولات خود نداشته است.

خبرگزاری میزان: در طی روز جاری برخی از اخبار حکایت از افزایش قیمت بی سر و صدای محصولات تولیدی ایران خودرو دارد که این شرکت موضوع افزایش قیمت محصولات خود را رد کرده است.

در اطلاعیه ایران خودرو آمده است، جدولی كه در كانال تلگرامی يكی از خبرگزاری‌ها منتشر شده، توضيحاتی در ذيل خود دارد كه متاسفانه از خبر حذف شده است.

در توضيحات اين جدول آمده است كه قيمت‌های مشخص شده برای محصولات پژو٢٠٦ و سمند فعلا اجرا نمی‌شود و زمان اجرای آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

قيمت درج شده در جدول قيمت محصولات ايران خودرو برای دو محصول پژو٢٠٦ و سمند براساس مجوز شورای رقابت در خردادماه سال جاری تعيين و از مردادماه در سايت فروش درج شده، اما ايران خودرو اين افزايش قيمت را تاكنون اعمال نكرده و محصولات با قيمت قبلی عرضه می‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مختارزاده

      آیا 93 از ایران خودرو سمند خریدم گیربگس ازاول ایراد داشت چندین بار نمایندگی رفتم مرتفع نشد الا گارانتی تمام شد ماشین تودستم باد کرده ....

    • بدون نام

      آخه خریدار دارید قیمت می برید بالا تورا به خدا قسمت می دم مردم محصولات ایران خودرو را نخرید در تصادف نماینده مردم تهران اگر خودرو ی ایرانی سوار. بود مثل راننده پژو ۲۰۶کشته شده بود آقای روحانی بااژن کار به خدا اعتماد مردم را از دست می دی وهیچ رای پیش مردم نداری مطمئن باش حتما سانسور م ی کنی تورا خدا خبر چاپ کن عمر ماکذشت با آرزوی سوار شدن یک خودرو اندازه یک عراقی ارزش نداریم به خدا خودرو خیلی ارزان است

    • بدون نام

      بله همینطوری حرفش می ندازید بدگرونش می کنید.عادت کردیم ...

    • بدون نام

      اونقدر بیشرم و حیا هستند که اول میگن گرون نشده بعد گرون میکنند.بحث هم سر ماشین نیست همه چیز تو این مملکت همین جوریه.

    • محسن

      فکر کردن مردم مثل خودشون.........که با این مدل شایعه انداختنا برن زود خودرو بخرن.حناتون دیگه پیش مردم رنگی نداره.دیگه به کل از چشم مردم افتادین بابت این همه دروغی که به مردم زدین بابت این خودروهای بی کیفیت و فوق العاده گرون...................................................فکر نکنم این حق این مردم باشه.حالا سانسور کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج