۴۰۴۵۵۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

بنیسیو دل تورو از بازی در «غارتگر» انصراف داد

بنیسیو دل تورو بازیگر پورتوریکویی برنده اسکار که قرار بود در بازسازی فیلم «غارتگر» (Predator) به کارگردانی شین بلک جلوی دوربین برود، از حضور در این پروژه انصراف داد.

وب‌سایت آی ‌سینما: بنیسیو دل تورو بازیگر پورتوریکویی برنده اسکار که قرار بود در بازسازی فیلم «غارتگر» (Predator) به کارگردانی شین بلک جلوی دوربین برود، از حضور در این پروژه انصراف داد. به دنبال این اتفاق، تهیه‌کنندگان استودیوی «فاکس قرن بیستم» درصدد هستند از بوید هالبروک ستاره سریال «نارکوها» برای ایفای نقش شخصیت شکارچی که زمانی با بازی آرنولد شوارتزنگر روی پرده رفته بود دعوت کنند.
بنیسیو دل تورو از بازی در «غارتگر» انصراف داد

به گزارش «ایندیپندنت»، هنوز علت جدایی دل تورو از این پروژه اکشن علمی-تخیلی مشخص نشده است و ظاهرا بازیگر فیلم «سیکاریو» پیش از نهایی شدن مذاکراتش با سازندگان، انصراف خود را اعلام کرده است. اما استودیوی «فاکس» دست روی دست نگذاشته و بلافاصله به سراغ هالبروک ستاره «نارکوها» سریال پربیننده «نتفلیکس» رفته است.

این در حالی است که هالبروک ستاره‌ای هم‌طراز بازیگر پورتوریکویی محسوب نمی‌شود و فاقد شهرت و محبوبیت دل تورو در هالیوود است. از همین رو، تهیه‌کنندگان «فاکس» در نظر دارند از حالا به بعد انرژی خود را صرف حضور بازیگران سرشناس‌تر در نقش‌های مکمل کنند. هرچند هالبروک در سال‌های اخیر از حمایت استودیوی فاکس برخوردار بوده و توانسته با حضور در فیلم‌هایی مانند «دختر گمشده»، «مورگان» و «لوگان» - فیلم مستقل «مردان ایکس» - جایگاه خود را در میان بازیگران نسل جدید تثبیت کند.

جلب رضایت دل تورو برای همکاری با سازندگان این پروژه، از همان ابتدا چالشی بزرگ بود. ماه‌ها بود که استودیوی فاکس تلاش داشت هرطور شده با بازیگر برنده اسکار به توافق برسد اما یکی از موانع اصلی، برنامه کاری شلوغ دل تورو بود که امکان این همکاری را مدام به تعویق انداخت. فاکس حتی تاریخ فیلمبرداری پروژه را به تعویق انداخت تا دل تورو بتواند بعد از پایان ضبط دنباله جدید «سیکاریو» خودش را به صحنه جدیدترین پروژه سینمایی شین بلک - فیلمنامه‌نویس «سلاح مرگبار» - برساند.

فیلم اصلی «غارتگر» که بعدها با چند دنباله دیگر ادامه یافت، اولین‌بار به کارگردانی مک‌تیرنان و بازی شوارتزنگر، کارل ودرز و جسی ونتورا در نقش کماندوهایی روی پرده رفت که تلاش می‌کنند گروگان‌هایی را که در جنگل‌های امریکای مرکزی به دست یک موجود هولناک فرازمینی به دام افتاده‌اند، نجات بدهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج