adexo3
۴۰۴۶۱۶
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

نماينده کلیمیان در مجلس:

حکم پزشک معالج کیارستمی سختگیرانه بود!

عضو کمیته بررسی پرونده پزشکی مرحوم کیارستمی، ضمن آنکه کوتاهی‌های صورت گرفته توسط پزشک را دلیل فوت این هنرمند نمی‌داند، معتقد است حکم که قضایی صادر شده برای پزشک معالج سختگیرانه بود.

خبرگزاری خانه ملت: عضو کمیته بررسی پرونده پزشکی مرحوم کیارستمی، ضمن آنکه کوتاهی‌های صورت گرفته توسط پزشک را دلیل فوت این هنرمند نمی‌داند، معتقد است حکم که قضایی صادر شده برای پزشک معالج سختگیرانه بود.

سیامک مره‌صدق نماینده کلیمیان در مجلس در گفت‌وگو با ما با اشاره به حکم قضایی پزشک معالج مرحوم کیارستمی، گفت: کمیته بررسی پرونده پزشکی مرحوم کیارستمی تنها بخش‌های مرتبط با «عوارض ایجاد شده در ایران» را بررسی کردند و هنوز پرونده پزشکی آن مرحوم در فرانسه به دست کمیته نرسیده است، لذا تا روند پزشکی کامل بررسی نشود نمی‌توان دلیل فوت را تشخیص داد به همین دلیل هنوز نمی‌توان گفت؛ عوارض «عمل جراحی» علت فوت کیارستمی بوده است. نماینده مردم کلیمیان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سوالاتی همچون اینکه چه کسی مجوز خروج از ایران را صادر کرده، چه کسی خروج از ایران را به او توصیه داشته، در فرانسه چه روند درمانی بر این هنرمند گذشته و چه کسی جواز فوت و دفن را صادر کرد و… همچنان بر قوت خود باقی هستند و تا زمانی که پاسخ این سوالات پیدا نشود نمی‌توان به صورت علمی دلیل فوت را مشخص کرد.

عضو کمیته بررسی پرونده پزشکی مرحوم کیارستمی با تاکید بر اینکه پرونده پزشکی کیارستمی در حد عوارض ایجاد شده در ایران بررسی شده است، ادامه داد: حُکم قضایی صادر شده برای دکتر معالج مرحوم کیارستمی به دلیل اشکالاتی است که در روند درمانی (بدون توجه به علت فوت) دیده شده، چراکه معلوم نیست پس از خروج از ایران بر این بیمار چه گذشته است.

این پزشک متخصص جراح عمومی با بیان اینکه هیچ دلیل علمی برای خروج مرحوم کیارستمی وجود ندارد، گفت: به گفته افرادی که با ایشان در تماس بودند، زمان خروج از ایران تمامی عوارض بیماری کنترل و بیماری او در حال بهبودی بوده است. او با تاکید بر اینکه باید بر اساس مستندات علمی اظهارنظر کرد، افزود:
کوتاهی‌های صورت گرفته توسط پزشک را اصلا دلیل فوت نمی‌دانم و معتقدم حکم قضایی صادر شده برای پزشک معالج، سختگیرانه بوده است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اضافه کرد: کمیته بررسی پرونده پزشکی مرحوم کیارستمی در جلسات خود از پسر ایشان نیز دعوت و سوالاتی نیز از او پرسیده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • killer

      آخرشم میگن خود کیارستمی عامل فوتش بوده و از پزشک معالجش به پاس خدماتش تقدیر می کنند میگی نه حالا نگاه کن

    • خودم

      کیارستمی شخص معروفی بوده درست اما یک انسان بوده مثل همه انسانها آیا برای همه کسانی که بعضا به خاطر قصور پزشکی از دنیا می روند این پی گیریها انجام میشود؟ جان مردم دیگر بی ارزش است؟

    • بدون نام

      همه پزشکها باید با هم متحد شوند دیگر هیچ هنرمندی رو ویزیت نکنن

    • بدون نام

      هههه.با ویزیت نکردن هنرمندان مشکل حل نمیشه عزیز من!
      پزشکان به جای صدتا ویزیت در یه روز ،تعداد کمتر ویزیت کنند ولی با دقت
      هر چی میکشیم از اینکه هنوز تعداد پزشکا به تعداد بیماران کمه.
      انشالله وقتی جامعه اشباع شد دیگه اینقدر فکر نمیکنند تافته ی جدا بافته اند
      درس خوندند که خوندند.نابغه که نیستند.
      قرار نیست درس بخووند پول بیشتر بگیرند.همیشه ام سر مردم منت بذارند
      مهندسینین کشور هم نخبه اند ولی فکر نمیکنند با همه فرق دارند
      در طرح تحول سلامت دریغ از کوچکترین تغییری که در روند کار پزشکان ایجاد شده باشه!!نه ساعت حضور و غیابشون،نه زمان گذاشتن بیشتر برای بیماران و ......
      فقط حقوق و کارانه شون بیشتر شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج