اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۰۴۶۲۱
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

نامه استیضاح فانی پس‌ گرفته شد

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در مدت اخیر آقای فانی دو بار به جلسه کمیسیون دعوت شدند و با توضیحات ایشان به برخی از سوالات در ذهن استیضاح کنندگان پاسخ قانع کننده داده شد.

خبرگزاری میزان: سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در مدت اخیر آقای فانی دو بار به جلسه کمیسیون دعوت شدند و با توضیحات ایشان به برخی از سوالات در ذهن استیضاح کنندگان پاسخ قانع کننده داده شد.

میرحمایت میرزاده در خصوص لغو جلسه استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت: تمام ماجرا از این قرار بود که یک عده از نمایندگان که درخواست استیضاح وزیر آموزش و پرورش را امضا کرده بودند رفتند و نامه استیضاح را پس گرفتند و گفتند که خودمان این قضیه را حل می کنیم.

وی افزود: ممکن است افرادی که این نامه را پس گرفتند مجددا آن را تحویل هیات رئیسه بدهند و از طرف دیگر ممکن است مشکلات مدنظر آنها در مدت اخیر مرتفع شده باشد و آنها به صورت کلی از این استیضاح منصرف شده باشند.

میرزاده با بیان اینکه به هیچ وجه نمی توان از این صحبت کرد که در پشت پرده، لابی میان استیضاح کنندگان با وزیر آموزش و پروش صورت گرفته است عنوان کرد: در مدت اخیر آقای فانی دو بار به جلسه دعوت شدند و با توضیحات ایشان به برخی از سوالات در ذهن استیضاح کنندگان پاسخ قانع کننده داده شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پایان گفت: در این زمینه یکی از مواردی که نمایندگان را تا حدود زیادی قانع کرد این بود که پول لازم برای انجام برخی از کارها در اختیار وزیر گذاشته نشده بود و زمانیکه نمایندگان به این حرفهای آقای فانی گوش دادند، تا حدود زیادی قانع شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این مسخره بازیها رو تموم کنید! یه روز نامه میدین فرداش پس میگیرین! فقط دنبال جنجال هستین و بیت المال رو هدر میدین!

    • فرهنگی

      آخرشم این فانی به هر بهونه ای استیضاح نمیشه. تازه اگر هم بشه هیچ فایده ای برای فرهنگیان نداره و هدف از استیضاح بازی های سیاسی هستش

    • فرهنگی

      ایکاش مردم درانتخاب نمایندگان عاقلانه تصمیم بگیرند تا نماینده ی انتخاب شده بتواند ازحق وحقوق مردم دفاع کنند ایکاش ..........

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج