اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۰۴۷۷۹
۱۷ نظر
۵۰۰۳
۱۷ نظر
۵۰۰۳
پ

اردوغان رسما عراق را تهدید کرد

رئیس‌جمهوری ترکیه تهدید کرده است در صورتی‌که ائتلاف جهانی ضد داعش با مشارکت ارتش ترکیه در عملیات آزادسازی شهر موصل عراق مخالفت کند، این کشور از یک طرح جایگزین استفاده می‌کند.

خبرآنلاین: رئیس‌جمهوری ترکیه تهدید کرده است در صورتی‌که ائتلاف جهانی ضد داعش با مشارکت ارتش ترکیه در عملیات آزادسازی شهر موصل عراق مخالفت کند، این کشور از یک طرح جایگزین استفاده می‌کند.

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد کشورش مصمم است با ائتلاف آمریکایی در عملیات آزادسازی «موصل» شرکت کند، اما در صورت مخالفت آن‌ها، آنکارا به نقشه‌های «ب» و «ج» متوسل خواهد شد.

اردوغان: ترکیه آماده پیوستن به ائتلاف بین المللی در عراق است

رجب طیب اردوغان با اشاره به شرکت ارتش ترکیه در عملیات آزادسازی موصل گفت آماده پیوستن به ائتلاف بین المللی در عراق بوده در صورت رد شدن این پشنهاد، آمادگی اجرای پلان دوم یا سوم را نیز داریم.

آناتولی نوشت: رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه طی سخنانی در جمع مردم شهرستان کیلیچ‌ارسلان در استان قونیه گفت: ما برای بقا و حفظ یکپارچگی عراق و پیوستن به ائتلاف بین المللی مصمم هستیم. نیروهای ائتلاف اگر سربازان ما را نپذیرند، طرح دومی را اجرا خواهیم کرد و اگر آن نیز موثر واقع نشد، با نقشه سومی وارد عمل خواهیم شد. بنابراین همه بدانند که جمهوری ترکیه، یک دولت قبیله ای نیست.

برخی می گویند سربازان ترک باید از بعشیقه عراق خارج شوند. ما که بدون اجازه به آنجا نیامده ایم، بلکه شما ما را دعوت کردید. حالا می گویید بروید، درحالی که آنجا هم‌نژادان من و برادران ترکمن، عرب و کرد من زندگی می کنند. آقای العبادی در سفر خود به ترکیه همین موضوع را مطرح و از ما طلب کمک کرد.

بعضی کشورها که با استفاده از گروه های تروریستی بر ما فشار می آورند، به خوبی بدانند که در نهایت این گروه های مزدور، آن‌ها را نیز خواهد سوزاند. این سخن من نه یک تهدید، بلکه توصیه است.

به کشورهایی که می خواهند ساختار منطقه را دو باره با گروه های تروریستی شکل بدهند، هشدار می دهیم. حامیان گروه تروریستی فتو بدانند که زهر این گروه بالاخره به جان کشورش خواهد نشست. کسانی که از پ.ک.ک حمایت می کنند، نیز بدانند که روزی در دست آنها منفجر خواهد شد.

حامیان گروه تروریستی داعش نهم بدانند که این گروه سرانجام بر آن‌ها مسلط خواهد شد. در پس موضع اصولی ما در برابر گروه های تروریستی، یک تجربه ۳۵ ساله نهفته است. ترکیه به خاک و حاکمیت هیچ کشوری طمع ندارد.

ادعاهای مبنی بر اعمال شکنجه (کودتاچیان) در زندان‌ها دروغ است. این مجرمان در شرایط یکسانی با زندانیان دیگر به سر می برند. علیرغم مواجه شدن با خطر کودتا، این روند را بدون انجام اقدامی ناشایست و شرم آور اداره کرده و خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این ترکیه هم به زورمیخادخودشوجاکنه تو اتحادیه اروپاوائتلاف بین المللی و.. ول کن بابا اه

    • سوسنگرد

      مرگ بر ترکیه داعش پرور

    • مسعود

      آقای اردوغان کاری نکنی در طرح ب و ج کودتاگران حمایت شبانه ایران رو نداشته باشی!!!!!!!
      اونوقت میشه اردوغان بای بای

    • بدون نام

      شما همیشه راست میگی!!!

    • بدون نام

      این اردوغان هم عجب ....

    • یوسفی پور

      اردوغان قصد دارد با شرکت در عملیات موصل کمی از حمایت های که از داعش و گروهای مخالف اسد و عراق داشته بکاهد ولی دیگر دیر شده ننگ با رنگ پاک نمی شود

    • بدون نام

      ترکیه جای زیبایی است
      حیفه....

    • بدون نام

      اردوغان تویه چیزیت میشه ها
      اعتلاف که رات نمیدن عراق همه که میگه ازتوکمکی نمی معلومه چکاره ای این وسط

    • بدون نام

      افرین حقا که گل گفتی

    • بدون نام

      خردوغان داعشی رو به افول است

    • بدون نام

      کاربری که میگه ترکیه زیباست بنده 60 درصد از بهترین جاهای ترکیه رارفتم اما بجز دزدی فحشا فسق فجور غریب کشی خودخواهی عیاشی قمار مواد مخدر کثافتکاری درپارکها جلوچشم مردم دروغگویی حقه بازی چیزی ندیدم جناب عالی حتما استان وان رو یه سری زدی برگشتی یا از تلویزیون یه جاهایی رودیدی میگی زیباست صدای دهل ازدور خوش است

    • ایمانی

      ترکیه را با خاک یکسان خواهیم کرد، تا جواب دهن خرد کنی جهت داعش پروریشان بدهیم.
      نفرین بر ترکیه داعش پرور و خردوغان پست

    • سلطان زاده

      قبلا خدمت دوستان وکاربران عزیز عرض کردم که دخالت و مشارکت ترکیه در آزادی موصل بیشتر به خاطر حمایت از ترکهای عراقی( ترکمان) بوده و بعیده ترکیه از موضع خود کوتاه آمده و بگذارد که موصل بعد آزادی تجزیه واحتمالا ضمیمه اقلیم کردستان بشه...

    • milad

      اقای اردغان ،چرا وقتی داعش داشت عراق و سوریه را تصرف میکرد شما از ترس با انها همکاری مادی و سلاح رت پیش رو گرفتید مردم قبایل عراق با شجاعت جلوی انها ایستادن و انها را بیرون کردن حالا که داعش درحال شکست دیدید دل و جرات پیدا کردید که خودت هم در شکست داعش سهمی داشته باشید واقعا بزدل و ترسویید

    • پارسیان

      ترکیه داعش پرور

    • بی نام

      اردوغان کودتاچی .لطفا حرف نزن ی وقت دیدی حشد الشعبی مسیرشو عوض کرد اونوقت دیگه نمیشه جمعش کرد.از فاو تا کربلا امنیت زبانزده .کار کیه

    • بدون نام

      بیخود کردی میگی ترکیه داعش پروره ترکیه در این جنگ درگیره کجاش ترکیه داعش پرور بوده جز اینکه چند ملیون انسان بیگناه را به کشور خودش راه داده آیا سود دیگری برای ترکیه داشته?

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج