adexo3
۴۰۴۸۰۰
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

موج دستگیری‌ها در صندوق ذخیره فرهنگیان

رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس ضمن تأکید بر پیگیری تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان، از موج جدید دستگیری‌ها در این صندوق خبر داد.

پایگاه خبری انتخاب: رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس ضمن تأکید بر پیگیری تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان، از موج جدید دستگیری‌ها در این صندوق خبر داد.

امیرخجسته، درخصوص آخرین وضعیت پرونده تحقیق و تفحص ازصندوق ذخیره فرهنگیان گفت: با توجه به اینکه قریب به ۸ هزار میلیارد تومان تخلف مالی در صندوق ذخیره فرهنگیان صورت گرفته است، تحقیق و تفحص را با قاطعیت در مجلس پیگیری خواهیم کرد و به طورحتم باید متخلفان در صندوق ذخیره فرهنگیان مشخص شوند.

نماینده مردم همدان و فامنین درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعدادی از افراد دخیل در تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان از سوی مراجع قضایی دستگیر شدند، افزود: افراد دیگری هم به همین زودی دستگیر خواهند شد، البته که دستگاه‌های نظارتی در این خصوص ورود جدی داشته‌اند و باید از اقدامات دستگاه‌های نظارتی از جمله سیستم قضایی تشکر کرد.

رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس با تاکید بر تعیین تکلیف تخلفات صورت گرفته درصندوق ذخیره فرهنگیان، تصریح کرد: چرا باید در خصوص قشر معلمان که به طورحتم در حق آنها کوتاهی هایی صورت گرفته است، چنین اتفاقاتی رخ داده و تخلفاتی صورت گیرد؟ البته مسائل، مشکلات و تخلفات موجود در برخی بانک‌ها هم به طورحتم پیگیری خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای جاااان ب ایرانیهای همیشه در صحنه

    • فرهنگی

      ... آخرش هیچ فرقی به حال فرهنگیان نخواهد شد

    • سید محمود حیدری فرهنگی باز نشسته از مشهد

      لطفا هیات تحقیق وتفحص مجلس محترم درموردیک برج ۴۰واحدی توسط صندوق ذخیره فرهنگیان از تعاونی مسکن فرهنگیان ناحیه ب ۴ مشهد تحقبق نمایند البته درمورد خرید در سال ۸۵ وهمچنین در مورد تاسبس بانک سرمایه که سرمایه اش درسالهای ۸۲و۸۳ از حقوق فرهنگیان تامین شده وهیچ سودی به کسی داده نشده وهمچنین در باره ی استخدام کا رمندان با هیچ آگهی نمی شود وبیشتر از طریق لابی گری نیرو میگیرند پیشا پیش متشکرم

    • حمید

      سانسورچی

    • فرهنگی

      چه جالب هم برج وهم بانک ساخته شده حالا فهمیدن صندوق ذخیره رو خالی کردن فرهنگیان عزیز نگران نباشید زود پیداشون میکنند پ .ر .د م

    • بدون نام

      آب از سرچشمه گل آلود است.

    • صندوق تخلیه

      لطفا بجای کلمه صندوق ذخیره بفرمایید پارسی را پاس بداریم وفگوییم صندوق تخلیه فرهنگیان کشور که بجای اخلاص عمل اختلاس عمل جایگزین شده است

    • سید موسی

      اون وقت پدر من چند ساله منتظر یه وام از صندوق بازنشستگی فرهنگیانه! ای دل غافل ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج