adexo3
۴۰۴۸۴۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ایرانی‌ ها در تعطیلات اخیر کمتر به سفر رفتند

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور با بیان اینکه هم‌اکنون ترافیک در تمام محورهای مواصلاتی کشور روان است، گفت: در تعطیلات اخیر شهروندان کمتر به سفر رفتند.

خبرگزاری آنا: رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور با بیان اینکه هم‌اکنون ترافیک در تمام محورهای مواصلاتی کشور روان است، گفت: در تعطیلات اخیر شهروندان کمتر به سفر رفتند.
سرهنگ رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، گفت: در تعطیلاتی که گذشت سفرها مطابق الگوی سفر در سایر تعطیلات نبود و سفرهای کمتری توسط شهروندان انجام شد.
وی با بیان اینکه بیشتر سفرهای هم‌وطنان به موطن خود به منظور عزاداری بود، اضافه کرد: طی این چند روز حجم سفرها در استان‌های زیارتی همچون قم و خراسان رضوی توزیع شده است. در سایر محورهای مواصلاتی ترافیک روان است و انسدادی را شاهد نیستیم.
رحمانی از بارش پراکنده باران در استان مازندران خبر داد و افزود: در محور کناره و رامسر در استان مازندران شاهد بارش باران هستیم.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تصریح کرد: همچنین در استان گیلان محور رشت - لاهیجان، چابکسر و فومن بارش باران گزارش شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج