adexo3
۴۰۴۹۹
۵۰۷۸
۵۰۷۸
پ

نظر حدادعادل درباره زندگی فرزند رهبر انقلاب

غلامعلي حداد عادل که پدر همسر يکي از فرزندان مقام معظم رهبري است در سخناني به شايعات و اتهاماتي که پيرامون وي مطرح است، واکنش نشان داد.

روزنامه ا بتکار : غلامعلي حداد عادل که پدر همسر يکي از فرزندان مقام معظم رهبري است در سخناني به شايعات و اتهاماتي که پيرامون وي مطرح است، واکنش نشان داد.

اين نماينده مجلس شوراي اسلامي که در ويژه برنامه هميشه بيدار در گلستان شهداي اصفهان سخن مي‌گفت، به برنامه‌هاي به ظاهر دل‌سوزانه VOA و BBC اشاره کرد و گفت: دشمن شناسي يعني اين‌که از خود بپرسيم گردانندگان BBC هستند چه کساني هستند؟

و اين افراد چه کاري براي سربلندي اين ملت انجام داده‌اند به غير از اين‌که با بررسي تاريخ ۲۰۰ ساله ايران در مي‌يابيم که آن‌ها در همه جناياتي که عليه ايران انجام شده، شريک بوده‌اند.وي با بيان اين‌که BBC دستگاه جاسوسي و کودتا عليه مردم ايران بوده و هست، افزود: مگر در شب کودتاي ۲۸ مرداد رمز کودتا از همين شبکه راديويي اعلام نشد، مگر آن‌ها نگفتند همه چيز براي يک کودتا آماده است.

اين نماينده مجلس تصريح کرد: ما از اين افراد دلسوز مي‌پرسيم قبل از انقلاب چندهزار زنداني سياسي وجود داشت، آن‌ها را در کجا و زير چه شکنجه‌هايي قرار مي‌دادند، مگر ۱۰هزار زنداني سياسي در قبل از انقلاب وجود نداشت؟ دل رحيمانه شما آن موقع کجا بود؟وي با اشاره به سفارشات مقام معظم رهبري به خبرنگاران، دانشجويان و سياسيون در عرصه سياست، گفت: ايشان مي‌گويند آزاد باشيد و انتقاد کنيد، اما در زمين دشمن بازي نکنيد و براي دشمن بهانه تراشي نکنيد، براي مثال زماني که رهبري گفت سوال از رئيس جمهور متوقف شود، يعني هر دو طرف کار درست را انجام داده‌اند.

اما دشمن درصدد بهانه‌جويي از اين اتفاق بود، پس بايد متوقف شود.اين نماينده مردم تهران در مجلس با بيان اين‌که دشمن از هر کاري بدش مي‌آيد ما بايد همان کار را انجام دهيم، تا راه دشمن شناسي را درست رفته باشيم، اظهار کرد: يکي از برنامه‌هاي دشمن اين است که جايگاه ولايت را در ذهن و دل مردم خراب کند و براي اين کار ترفندهايي را هم اجرا کرده است.

حدادعادل ادامه داد: در فتنه ۸۸ گفتند يک کاميون حاوي شمش طلا متعلق به آقا مجتبي خامنه‌اي از کشور خارج شده است و در گمرک ترکيه متوقف شده، بايد از خود بپرسيم چرا اين حرف مطرح مي‌شود؟ آن‌ها مي‌خواهند بگويند ولايت فقيه هم مانند ديگران است و هدفشان جدايي ملت از ولايت است.

وي به ترفند ديگر دشمن براي جدايي ولايت و ملت اشاره و اظهار کرد: گفته شد براي اين‌که آقا مجتبي خامنه‌اي صاحب فرزند شود او و همسرش در يکي از بيمارستان‌هاي لندن يک ميليون پوند خرج کرده‌اند، ولي من به آن‌ها مي‌گويم بچه آقا مجتبي، نوه بنده هم است و براي به دنيا آمدن نوه من نه کسي به خارج رفته نه پول زيادي خرج کرده است، نوه من در يکي از بيمارستان‌هاي تهران با مبلغ ۵۰۰هزار تومان به دنيا آمده و دکتر او هم همين خانم مرضيه وحيد دستجردي بوده و پرونده اين عمل هم در بيمارستان موجود است.

رئيس فراکسيون اصولگرايان مجلس با بيان اين‌که دشمن شناسي را بايد از دشمن بياموزيم، تصريح کرد: کساني که بعد از سخنراني رهبري در ۲۹ تير ۸۸ باز هم به خيابان‌ها آمدند و اردوکشي کردند و آن‌هايي که دم از تقلب در انتخابات مي‌زدند، همه براي دشمن کار کردند، دشمن به ما آموخت که بايد دشمن شناسي را از خودشان بياموزيم.

حدادعادل با اشاره به اين‌که انتخابات آزاد، نغمه‌اي جديد است که عده‌اي ساز کرده‌اند، افزود: انتخابات آينده يک ميدان امتحان بزرگ است و مردم بايد هوشيارانه عمل کنند و ملت بايد با بصيرتي که دارد به کارهاي انجام شده نگاه کند و در اين زمان باقي مانده ببيند چه کسي براي انتخابات و چه کسي براي ملت کار انجام مي‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج