اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۰۵۲۶۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

رقابت ۱۵ فیلم بر سر تصاحب هوگوی طلایی

در پنجاه و دومین دوره برگزاری جشنواره فیلم شیکاگو که از ۱۳ام اکتبر آغاز شده و تا ۲۷ام این ماه ادامه پیدا می‌کند، ۱۵ عنوان بین‌المللی بر سر کسب جایزه «هوگو طلایی» با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

خبرگزاری صبا: در پنجاه و دومین دوره برگزاری جشنواره فیلم شیکاگو که از ۱۳ام اکتبر آغاز شده و تا ۲۷ام این ماه ادامه پیدا می‌کند، ۱۵ عنوان بین‌المللی بر سر کسب جایزه «هوگو طلایی» با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

این پانزده فیلم از جمله «۲۴ هفته» از آلمان، «پس از طوفان» از ژاپن، «کریستین» از آمریکا، «کمون» از دانمارک، «فارغ‌التحصیلی» از رومانی/فرانسه و «آخرین خانواده» از لهستان خواهند بود.
رقابت 15 فیلم بر سر تصاحب هوگوی طلایی

فهرست فیلم‌های بین‌المللی حاضر در جشنواره نیز از جمله: «لیلا ام» از هلند/بلژیک، «مثل دیوانه‌ها» از ایتالیا/فرانسه، «نرودا» از شیلی/آرژانتین، «بهشت» از روسیه/آلمان، «فروشنده» از ایران/فرانسه، «دانش آموز» از روسیه، «چیزهای در راه» از فرانسه/آلمان، «ایالات متحده عشق» از لهستان/سوئد خواهند بود.

رقابت در بخش بهترین فیلم مستند نیز میان ۹ فیلم غیرداستانی انجام خواهد شد. نمایش جهانی «میان گرگ‌ها» به کارگردانی کارگردان بومی شیکاگو، شاون کانوی نیز در بخش برگزار خواهد شد.

دیگر مستندهای حاضر در جشنواره «تا ابد پاک» از اسرائیل/بریتانیا، «دخترها پرواز نمی‌کنند» از اتریش، «شهر کارل مارکس» از آمریکا/آلمان، «یک نفس خالی» از رومانی، «اعمال تصادفی میراث» از کانادا، «تئوری سوئدی عشق» از سوئد و «جایی که مقدر شده باشی» از بریتانیا هستند.

بخش نمایش ویژه همچنین شامل نمایش فیلم‌هایی چون «شیر» از استرالیا، «یک مرد و یک زن» از فرانسه، «میرزیا» از هند، «نور ماه» از آمریکا، «پترسون» از آمریکا، «یک شوق آرام» از بریتانیا/بلژیک و «تخلف علیه ما» از بریتانیا خواهند بود.

در این دوره از فستیوال همچنین طبق رسم هر سال فیلم‌های ساخته شده توسط فیلمسازان سیاهپوست در کنار برنامه‌های کوتاه مرتبط به نمایش درخواهند آمد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج