اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۰۵۲۷۶
۲۱ نظر
۵۰۰۵
۲۱ نظر
۵۰۰۵
پ

منزل پسر اسطوره فوتبال در لیست مزایده

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: ملک "م.پ" پسر اسطوره فوتبال ایران(متعلق به اقوام درجه یک وی) به دلیل عدم پرداخت بدهی خود به دولت، در مرحله ارزیابی و قیمت‌گذاری است تا با رأی دادگاه در صورت عدم پرداخت بدهی به فروش برسد.

خبرگزاری تسنیم: علی قنبری؛ معاون وزیر جهاد کشاورزی در خصوص عدم پرداخت بدهی ۲۵ میلیارد تومانی "م.پ" پسر اسطوره فوتبال ایران به شرکت بازرگانی دولتی ایران بابت خرید برنج و شکر بعد از گذشت بیش از یک و نیم سال گفت: آقای "م.پ" قول داده است که طلب خود را به شرکت بازرگانی دولتی ایران پرداخت کند و ضمانت‌نامه ارائه دهد، اما ما نیز در این خصوص شکایت‌نامه خود را تنظیم کرده‌ایم.

وی در خصوص ملکی که "م.پ" از بستگان درجه‌یک خود به‌عنوان وثیقه در منطقه لواسانات در گرو گذاشته است افزود: ملکی که "م. پ" در گرو شرکت بازرگانی دولتی برای خرید برنج و شکر (به مبلغ ۲۵ میلیارد تومان) قرار داده در مرحله کارشناسی قیمت است تا درصورتی‌که فرد یادشده بدهی خود را تسویه نکند، ملک وی به مزایده گذاشته‌ شده و به فروش برسد.

قنبری گفت: ملک وی در مرحله ارزیابی و قیمت‌گذاری است و با رأی دادگاه می‌توانیم ملک را به فروش برسانیم. او قول داده است که بدهی خود را پرداخت کند اما درصورتی‌که بدهی خود را پرداخت نکرد ملک وی به فروش می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پسر اسطوره فوتبال ایران که اواخر سال ۹۳ از شرکت بازرگانی دولتی برنج و شکر نسیه در قبال رهن یک ملک خریده بود، باگذشت بیش از یک سال و نیم ۲۵ میلیارد تومان پول دولت را پس نداده و در ماه‌های گذشته نیز با تنظیم شکایتی در دادگاه خواستار ابطال سند رهنی شده است.

بر اساس سندی که در اختیار این خبرگزاری است، ملکی که شرکت "ر.س.ا." متعلق به "م.پ." به‌عنوان رهن در قبال خرید برنج‌ها به شرکت بازرگانی دولتی معرفی کرده، مشکل‌دار است و مالک این ملک که از بستگان درجه‌یک "م.پ." هست، از شرکت بازرگانی دولتی شکایت کرده و خواستار ابطال سند رهنی شده است.

با همه این تفاسیر، (عدم بازپرداخت ۲۵ میلیارد تومان پول دولت در یک سال و نیم گذشته، سود قابل‌توجهی که از این پول نصیب خریدار شده و بروز مشکل قانونی برای بازپس‌گیری این پول از ناحیه دولت)، آقای "م.پ." و پدرش اخیراً در نامه‌ای به رئیس‌جمهور با طرح این ادعا که در این معامله دچار ضرر و زیان شده است، خواستار مهلت ۴ ساله برای بازپرداخت تنها اصل بدهی (بدون سود) و سالانه مبلغ ۵ میلیارد تومان شدند که یکی از معاونت‌های رئیس‌جمهور در هامش این نامه به مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی نوشت که مساعدت شود، ولی شرکت بازرگانی دولتی زیر بار این سفارش نرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن

      خخخخ
      یعنی هیچکس نمیدونه

    • بدون نام

      خخخخخخخخخخخ تابلو کیه دیگه

    • ناشناس

      من نمیدونم چرا اسمشو درست نمی نویسید. .... یا اسم ... رو "ی ر" مینویسید. من 18 سالمه و میفهمم. فقط خواستم بگم که مردم ساده نیستن

    • بدون نام

      چه رویی داره

    • بدون نام

      چرا شما عادت دارید گناه یک نفر را با نام پدر یا مادرش یاد می کنید و نام دیگری را هم لکه دار می کنید
      آیا این کار را برای خودتان هم می پسندید ؟؟؟
      دوست دار شما
      علی احمدی

      پاسخ ها

      • م. پ :))

        جناب دوستدار شما خودشو ناراحت نکن :)))) بالاخره فوتبال برد و باخت داره دیگه

    • امین

      چ ه ر ب ط ی ب ه ا س ط و ر ه ف و ت ب ا ل د ا ر ه ؟!! ب ه ق و ل م ع ر و ف : گیرم پدر تو بود فاضل از فضل پدر تو را چه حاصل ؟!!! پسر به خاطر تخلفی که مرتکب شده دچار مشکل شده و به پدرش ارتباطی نداره ! در ضمن اصلا نمیشه شناخت که این پدر و پسر کی هستن کاش یه کم واضح می نوشتین !!!!!

    • بدون نام

      اینجا ایرانه
      بدهی و دزدی های میلیاردی را با مخفف میگن اسمشون را که ابرو طرف نره

    • بدون نام

      اگر کسی اینقدر بزرگ شده از نظر سنی که می تونه معامله انجام بده چرا آبروی و نام پدر و مادرش رو میبرین مگر اون بندگان خدا معامله انجام دادن هر کسی مسئول اعمال خودش هست نه شخص دیگری چه از نظر شرع و چه قانون. حفظ آبرو و حرمت هر مسلمان واجب است

      پاسخ ها

      • محمد

        بله حفظ آبرو و حرمت واجب آیا فکر نمی کنی این از اعتبار پدرش استفاده کرده وگر نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟گاو هم برای چراه به این آقای نمیدادن فکر کن

    • بدون نام

      م پ .... چقد شما آبروداری میکنید!!! چقد مهربون!!! میگم اینجا چقد بهشته نگو ب خاطر وجود شماهاس!!!!

    • بدون نام

      ....
      دیگه با این همه شبکه های مجازی و اینترنت و ماهواره بهتره شما هم این سانسور بازی هارو کنار بذارین. کسی که حق دیگری رو میخوره باید نامش فاش بشه. تا کی مملکت باید دست این جوحه پولدارا باشه

    • بدون نام

      ایشون اسطوره نیست و سلطانه

    • بدون نام

      م. پ ... پسر اسطوره فوتبال، قرمزته.... والا ما که نفهمیدیم کیو میگی اصلا مچله جان:))
      البته ویلای لواسونشون رو هم دیدیم ها ولی بازم نمیدونم کیو میگی

    • بدون نام

      همین.که گفتید لواسان معلومه دیگه

    • صبا

      بالاخره اینم یه آقازاده است منتها از نوع فوتبالی

    • بدون نام

      خبر ننویسید ابن چه خبره م وب ل ن ت ش د خودتان را مسخره کنید

    • امید

      نفرمایید
      آبرو مال اوناس ما که هر جوری بانک ها بتونن آبرومون رو میبرن ...... بقیشم خودم سانسور کردم

    • حسنا

      داداشم چن ماهه داره میدوه واسه یه وام پنج میلیونی ازدواج،ضامن نداره،بعد چطور به اسن راحتی از25 میلیارد تومن حرف میزنن،چرا رییس جمهپر باید واسه همچین کسایی پارتی بازی کنه؟ هرکی هست که هست مگه کم تو فوتبال خوردن؟! اینا نقششونه که خونه لز دستشون نره، پارتی بازی با نامه به رییس جمهور؟! شرم کنید به خدا..

    • قاسم

      خدمت دوستان عرض کنم به واسطه پدر مشهور ایشان به ایشان 25 میلیارد برنج و شکر دادند پس اشکال نداره اسم پدرشان گفته شود بعد اینها چه رویی دارند که اصل پول رو بعد 4 سال بدون سود بدند ...

    • بدون نام

      جالب اینجاست که یک ادم گمنام وبدبخت نمیتواند یک ریال بالا پایین کند حال اینکه تاراج مبالغ هنگفت توسط اسمی ها همیشه انجام میشود.خداوکیلی تا به حال شنیده اید یک ادم گمنام وبی پول توانسته باشد از اینگونه کارها انجام داده باشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج