adexo3
۴۰۵۵۹۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

افشاگری جدید ویکی لیکس علیه کلینتون

سایت افشاگری ویکی لیکس یک سخنرانی از نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا منتشر کرد که نشان می‌دهد، کلینتون در این سخنرانی گفته بود اسرائیل ظرفیت آسیب زدن به برنامه هسته ای ایران را ندارد.

خبرگزاری ایسنا: سایت افشاگری ویکی لیکس یک سخنرانی از نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا منتشر کرد که نشان می‌دهد، کلینتون در این سخنرانی گفته بود اسرائیل ظرفیت آسیب زدن به برنامه هسته ای ایران را ندارد.

سایت افشاگری ویکی لیکس در اقدامی جدید متن سخنرانی هیلاری کلینتون نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری پیش روی آمریکا در یک شرکت مالی را در سال ۲۰۱۳ منتشر کرده که وی در آن درباره برنامه هسته‌ای ایران صحبت کرده است.

کلینتون در سخنان خود درباره توانایی‌های نظامی رژیم صهیونیستی در برابر برنامه هسته‌ای ایران در اظهاراتی گفته است که اسرائیل ظرفیت آسیب رسانی جدی به این برنامه هسته‌ای را ندارد.

وی در ادامه سخنرانی به تکرار ادعاهای بی‌اساس غرب و آمریکا علیه فعالیت های هسته ای کشورمان پرداخته و گفته است: سیاست ما ممانعت است، نه مهار کردن و این بدین معنی است که آنها (ایرانی‌ها) نباید به تسلیحات هسته ای دست یابند. حمله به تاسیسات برق هسته ای ایران یک گزینه است.

وزیر امور خارجه پیشین آمریکا همچنین بیان کرده است: ارزیابی اسرائیلی‌ها این است که اگر ما برنامه هسته‌ای آنها (ایرانی‌ها) را به عقب برانیم، این کار ارزشش را دارد اما حتی خود آنها (اسرائیلی‌ها) نیز نمی توانند آسیب زیادی وارد کنند.

این در حالی است که مقامات ایران همواره بر ماهیت صلح آمیز برنامه هسته ای کشورمان تاکید کرده‌اند و با رد این ادعاهای خصمانه یادآور شده اند که ایران هیچگاه به دنبال دستیابی به سلاح هسته ای نبوده است، چرا که تسلیحات هسته‌ای جایی در دکترین دفاعی کشورمان ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج