اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۰۵۸۱۴
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

سپر انسانی داعش از جنس اهالی موصل

در شرایطی که آمادگی ها برای حمله بزرگ به گروه تروریستی و تکفیری داعش در موصل به مراحل پایانی خود رسیده برخی منابع از قصد داعش برای استفاده از زنان و کودکان به عنوان سپر انسانی خبر داده و اعلام کردند که درعملیات موصل ۱۳۰ هزار جنگجوی عراقی مشارکت خواهند کرد.

خبرگزاری ایرنا: در شرایطی که آمادگی ها برای حمله بزرگ به گروه تروریستی و تکفیری داعش در موصل به مراحل پایانی خود رسیده برخی منابع از قصد داعش برای استفاده از زنان و کودکان به عنوان سپر انسانی خبر داده و اعلام کردند که درعملیات موصل ۱۳۰ هزار جنگجوی عراقی مشارکت خواهند کرد.
کامران حسن یکی از فرماندهان نیروهای پیشمرگه در محور کرکوک در این خصوص به خبرنگار ایرنا در اربیل گفت: براساس اطلاعات بدست آمده داعش با تجمیع هزاران کودک و زن در مراکز نظامی خود در مرکز شهر موصل قصد دارد از ابزار سپر انسانی برای جلوگیری از بمباران مراکزشان بهره بگیرد.
وی افزود: نیروهای داعش طی روزهای اخیر، هزاران زن و کودک را به مراکز نظامی منتقل کرده اند تا هواپیماها از بمباران مواضع نظامی داعش خودداری کنند.

همزمان در چارچوب تحرکات نیروها در موصل زهیر جبوری سخنگوی پلیس نینوا به خبرنگار ایرنا در اربیل گفت: در این عملیات ۱۳۰ هزار نیروی نظامی شامل نیروهای پیشمرگه، ارتش عراق، الحشد العشبی، نیروهای عشایر و گروه های مسلح سنی اهل موصل و پلیس عراق که در کل عراقی هستند، در این عملیات شرکت خواهند کرد.

وی افزود: تنها 2 ماه برای پایان عمر داعش در عراق باقی مانده است و مردم عراق در اقدامی بی سابقه متحد شده اند تا تروریست ها را از سرزمینشان بیرون کنند.

گفته می شود، این عملیات ظرف روزهای آتی (برخی منابع روز سه شنبه را زمان آغاز عملیات اعلام کرده اند)، از ۶ محور آغاز خواهد شد.

در همین خصوص روز یکشنبه مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق با صدور دستوری به نیروهای پیشمرگه هشدار داد که تحرک این نیروها براساس ملاحظات حزبی در اقلیم کردستان عراق، منجر به برخورد شدید با آنها خواهد شد.

وی همچنین در بیانیه خود خطاب به رسانه ها اعلام کرد هر رسانه ای در راستای منافع تروریست ها اخباری را نشرکند امکان پوشش عملیات موصل را نخواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امید

      لطفا اخبار این عملیات بسیار مهم رو به بهترین نوع ممکن پوشش بدید

    • بدون نام

      این سگ سفتان محوشوند.شقال دیگر.صدام.طالبان.دابات دیگرگم وکم شدند.نوبت حیوان درندتری امریکا اسراعیل.ودیگران.دورست میکند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج