۴۰۵۹۹۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

حذف کابل های امنیتی از فروشگاه های اپل

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که شرکت اپل به صورت نامحسوس در حال جمع آوری کابل های امنیتی متصل به محصولات خود در نمایندگی های فروش این شرکت است.

وب سایت فرصت امروز - گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که شرکت اپل به صورت نامحسوس در حال جمع آوری کابل های امنیتی متصل به محصولات خود در نمایندگی های فروش این شرکت است. گفتنی است این کابل ها در اغلب فروشگاه های محصولات الکترونیکی نظیر موبایل و تبلت به منظور جلوگیری از سرقت احتمالی نمونه محصولات به نمایش گذاشته شده مورد استفاده قرار می گیرد.
حذف کابل های امنیتی از فروشگاه های اپل

اقدام اخیر اپل در جمع آوری کابل های امنیتی خود در شرایطی صورت می پذیرد که بسیاری معتقدند حذف این کابل ها موجب افزایش احتمال سرقت محصولات اپل شود، اما به نظر می رسد که مدیران اپل نگرانی چندانی از این بابت ندارند.

نمایندگی فروش اپل در لندن که یکی از بهترین فروشگاه های این شرکت آمریکایی محسوب می شود اخیرا مورد بازطراحی قرار گرفته و طبق اعلام قبلی قرار است در هفته جاری فعالیت خود را از سر بگیرد. براساس مشاهدات صورت گرفته، هنگامی که مشتریان به این فروشگاه وارد شوند، خواهند دید که دیگر نمونه محصولات موجود در فروشگاه با کابل های امنیتی به میز متصل نشده اند. گفتنی است براساس گزارش های موجود، دو فروشگاه دیگر اپل در انگلستان و یک فروشگاه این شرکت در کانادا نیز کابل های امنیتی متصل کننده را جمع آوری کرده اند.

در این راستا بسیاری از کارشناسان و فعالان حوزه فناوری اطلاعات نسبت به اقدام اخیر اپل واکنش نشان داده و سعی در یافتن پاسخی مناسب دارند. این در شرایطی است که یک سخنگوی شرکت اپل در گفت وگو با رسانه ها اظهار داشت: «حذف کابل های امنیتی متصل کننده به مشتریان اجازه می دهد تا گوشی یا تبلت موردنظر را به آسانی در دست گرفته یا در جیب خود قرار دهند.
با این حال مدیران بخش فروش اپل نسبت به تامین امنیت محصولات خود بی توجه نبوده و در صورتی که نمونه محصولات موجود در فروشگاه به سرقت رود، به هنگام خروج سارق از فروشگاه تمامی زنگ های هشدار دهنده به صدا درخواهند آمد و حتی در صورت از کار افتادن هشداردهنده ها می توان به کالای سرقت شده متصل شد و آن را از کار انداخت.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج