adexo3
۴۰۶۸۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عسگر اولادی: خوابی برای کروبی نديده ام

من چنين خوابي نديده ام و اطلاعي از اين خبر نيز ندارم.وي افزود: خبر خواب بنده در خصوص مهدي کروبي ساختگي و کذب است.

روزنامه ابتکار : برخي از سايت‌ها در گزارش‌هايي راز موضع گيري‌هاي اخير حبيب الله عسگراولادي درباره موسوي وکروبي را در خوابي بيان کرده اند که وي اخيرا ديده است. موضوعي که البته روز گذشته با تکذيب اين فعال سياسي باسابقه مواجه شد.

عسگراولادي در خصوص اين خواب به آريا گفت:من چنين خوابي نديده ام و اطلاعي از اين خبر نيز ندارم.وي افزود: خبر خواب بنده در خصوص مهدي کروبي ساختگي و کذب است.

عسکراولادي در اين پايان تاکيد کرد:بنده اصلا خوابي نديده ام که بخواهم به ديدار رهبري بروم، بنابراين اين خبر را تکذيب مي‌کنم.

روز گذشته برخي از رسانه‌ها به نقل از يک روزنامه نگار نوشتند: سخنان اخير حبيب الله عسگراولادي درباره آقايان موسوي و کروبي براي من بسيار تعجب آور بود. وقتي هم بر مواضعش اصرار کرد تعجبم دوچندان شد.

براي همين من را مجاب کرد تا با کنکاش درباره علت اين نوع موضع گيري هايش به اصل موضوع پي ببرم تا اينکه امروز يکي از آقاياني که به ايشان اعتماد زيادي دارم نقل قول مستقيمي از جانب آقاي عسگراولادي درباره علت اين نوع موضع گيري هايش مطرح کرد که عينا نقل قول مي‌کنم: «آقاي عسگراولادي گفته شبي امام را در خواب ديدم سه نکته به من ياداوري کرد اول اينکه به فردي ديني دارم و بايد آن را ادا کنم دوم اينکه به فردي ديگري از لحاظ مالي ديني دارم و سوم اينکه امام به گفتند وضعيتي که براي آقاي کروبي پيش آمده به هيچ وجه درست نيست آقاي کروبي رنج و مشقت زيادي کشيده است....

بعد از مدتي خواب را خدمت رهبري مطرح کردم و گفتم مي‌توانم در اين ارتباط موضع گيري کنم؟ که رهبري گفتند به تکليف خود عمل کنيد. وقتي ديدم هم به فردي واقعا ديني دارم و به فرد ديگري که امام اشاره کرد بايد اداي دين از لحاظ مالي کنم وجود دارد يقين پيدا کردم آنچه را که درباره آقاي کروبي گفتند صحت دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج