۴۰۶۹۵۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ژرار دوپاردیو در «فقط یک‌بار زندگی می‌کنی»

ژرار دوپاردیو بازیگر کهنه‌کار فرانسوی و سانتیاگو سگورا سینماگر اسپانیایی در فیلم اکشن کمدی «فقط یک‌بار زندگی می‌کنی» (You Only Live Onece) ایفای نقش می‌کنند. در حال حاضر، عوامل سازنده این پروژه در بوینوس آیرس آرژانتین مشغول فیلمبرداری هستند.

وب‌سایت آی ‌سینما: ژرار دوپاردیو بازیگر کهنه‌کار فرانسوی و سانتیاگو سگورا سینماگر اسپانیایی در فیلم اکشن کمدی «فقط یک‌بار زندگی می‌کنی» (You Only Live Onece) ایفای نقش می‌کنند. در حال حاضر، عوامل سازنده این پروژه در بوینوس آیرس آرژانتین مشغول فیلمبرداری هستند.
ژرار دوپاردیو در «فقط یک‌بار زندگی می‌کنی»

فدریکو کوئه‌وا بدلکار باسابقه سینما که به عنوان دستیار کارگردان در فیلم‌های «کیش آدمکش» و «راز چشم‌هایشان» فعالیت داشته، کارگردانی این پروژه را به عنوان اولین فیلم بلند کارنامه خود برعهده دارد.

علاوه‌بر بازیگران یاد شده، پیتر لانزانی (بازیگر «قبیله»)، پابلو راگو (بازیگر «چشم‌ها»)، هوگو سیلوا (بازیگر «من خیلی هیجان‌زده‌ام») و کارلوس آرسس (بازیگر «شب بزرگ من») سایر بازیگران این پروژه سینمایی را تشکیل می‌دهند.

داستان «فقط یک‌بار زندگی می‌کنی» روایتگر ماجرای شخصیتی به نام «لئو» است؛ مردی اشتباهی که در مکانی اشتباهی و در زمانی اشتباهی حضور دارد. کوئه‌وا این پروژه را «فیلمی کاملا منحصربه‌فرد» دانسته و آن را به عنوان «یک کمدی اکشن با کیفیت که تلفیقی از بدلکاری‌های عظیم، خنده و روایتی عاشقانه است» توصیف کرده است. به گفته یکی از تهیه‌کنندگان فیلم، حتی بازیگران نقش مکمل نیز از میان بزرگ‌ترین ستاره‌های گیشه آرژانتین و اسپانیا انتخاب شده‌اند.

دوپاردیوی ۶۷ ساله که در سال ۱۹۹۱ اولین و تنها نامزدی جایزه اسکار خود را به دست آورد، همچنان جزو بازیگران بسیار پرمشغله سینما به شمار می‌رود. او همچنین قرار است به زودی در پروژه‌ای سینمایی با عنوان «باخ» در نقش یوهان سباستین باخ آهنگساز قرن هفدهمی آلمان جلوی دوربین برود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج