اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۰۷۱۸۹
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

استقبال از ترمیم کابینه دولت روحانی

سخنگوی هیات رییسه مجلس با مثبت خواندن اهتمام دولت برای ترمیم کابینه، گفت: از مدت ها پیش این توقع وجود داشت که دولت نسبت به ترمیم کابینه اقدام کند لذا اگر در مدت باقیمانده تا پایان عمر دولت یازدهم افرادی توانمند برای برخی از وزارتخانه ها سر کار بیایند می تواند مثبت باشد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی هیات رییسه مجلس با مثبت خواندن اهتمام دولت برای ترمیم کابینه، گفت: از مدت ها پیش این توقع وجود داشت که دولت نسبت به ترمیم کابینه اقدام کند لذا اگر در مدت باقیمانده تا پایان عمر دولت یازدهم افرادی توانمند برای برخی از وزارتخانه ها سر کار بیایند می تواند مثبت باشد.

بهروز نعمتی در گفت‌وگویی در واکنش به استعفای وزرای آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد و ورزش و جوانان، گفت: از مدت ها پیش این توقع وجود داشت که دولت نسبت به ترمیم کابینه اقدام کند. اینکه در هشت ماه باقیمانده تا پایان عمر دولت یازدهم چه اتفاقی می افتد هنوز معلوم نیست ولی معتقدیم دولت باید افراد توانمند را به مجلس معرفی کند.

وی افزود: امیدواریم رییس جمهور افرادی که پیش از این به مجلس معرفی شده و نتوانستند رای اعتماد بگیرند را مجدد به مجلس معرفی نکند چون به صلاح نیست و ممکن است حساسیت های قبلی مجددا به وجود آید.

سخنگوی هیات رییسه مجلس تاکید کرد: اگر رییس جمهور وزرای توانمند و قوی را به مجلس معرفی کند می تواند اثربخش باشد، البته به نظر بنده با توجه به شرایط فعلی کشور در موضوعاتی همچون اشتغال، گرانی، بیکاری، گردش نقدی و مالی کشور به نظر می رسد که دولت باید تمرکز بیشترش را بر روی حوزه های اقتصادی قرار دهد و این توقع در بین مردم وجود دارد.

وی گفت: اگر دولت در حوزه‌های اقتصادی نسبت به ترمیم کابینه اقدام کند، مردم بیشتر قانع می شوند تا اینکه در حوزه هایی همچون فرهنگ و ارشاد، ورزش و حتی آموزش و پرورش نسبت به ترمیم اقدام نماید چون اولویت فعلی کشور موضوعات اقتصادی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      یه دو سال دیگه صبر می کردید بعد دولت رو هیاتی می بردید خانه سالمندان جهت ترمیم.

    • بدون نام

      از وزرای خارجه و بهداشت و نفت بگذریم همه عوض شوند بهتر است مخصوصا راه. و وزیر رفاه که اصلا نبود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج