adexo3
۴۰۸۰۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

محمدرضا فروتن: آلبومم در مراحل پایانی است

«محمدرضا فروتن» بازیگر موفق سینمای کشورمان در تلاش است با تولید آلبوم موسیقی خود تجربه دیگری در عرصه هنری خود رقم بزند و درصدد است مانند دیگر بازیگران سینمایی که در عرصه موسیقی تجربه ناموفقی را پشت سر گذاشته اند او دچار این سرانجام نشود.

محمدرضا فروتن: آلبومم در مراحل پایانی است

تماشا: «محمدرضا فروتن» بازیگر موفق سینمای کشورمان در تلاش است با تولید آلبوم موسیقی خود تجربه دیگری در عرصه هنری خود رقم بزند و درصدد است مانند دیگر بازیگران سینمایی که در عرصه موسیقی تجربه ناموفقی را پشت سر گذاشته اند او دچار این سرانجام نشود.

فروتن این روزها برای تولید نخستین آلبوم موسیقی خود در تردید است که چه نامی و چه زمانی را برای انتشار آن در نظر بگیرد و این سوال به وجود می آید که این تجربه خوانندگی از سر ذوق و استعداد هنری است یا اینکه تنها یک واکنش هنری یا رقابت با دیگر بازیگران سینمایی کشور است که به خوانندگی روی آورده اند.

محمدرضا فروتن: آلبومم در مراحل پایانی است

فروتن درخصوص نخستین آلبوم موسیقی خود، در نخستین اظهارنظرش به فارس گفت: «تمامی اشعار آلبوم موسیقی من توسط «افشین یداللهی» سروده شده است و «بابک زرین» کارآهنگسازی آن را برعهده دارد.»

هنوز ساخت تمامی قطعات این آلبوم به اتمام نرسیده است. بازیگر فیلم «قرمز» در پاسخ به این سوال که چه نامی را برای آلبوم خود انتخاب کرده اید، گفت: «هنوز اسمی برای آن انتخاب نشده است.» فروتن با اشاره به زمان انتشار این اثر یادآور شد: «کار ساخت قطعات این آلبوم ادامه دارد و زمان انتشار آن هنوز مشخص نیست.»

بازیگر فیلم «دو زن» در پاسخ به این سوال که آیا مانند امین حیایی یا بهرام رادان تصمیمی برای اجرای نمایش موزیکالی هم گرفته اید، خاطرنشان کرد: «علاقه ای به اجرای اپرا و نمایش موزیکالی ندارم.» بابک زرین در کنار سیروان خسروی به تنظیم ۸ قطعه آلبوم محمدرضا فروتن می پردازند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج