۴۰۸۱۷۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

سامسونگ دست به دامن ال جی می شود

سامسونگ برای بار دوم است که درخواست بازگشت گلکسی نوت ۷ را دارد؛ گوشی‌ای که می‌توانست میلیون‌ها عدد بفروشد. متاسفانه، سامسونگ نتوانسته دلیل انفجار این گوشی‌ها را متوجه شود.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: مشکلات سامسونگ با گلکسی نوت ۷ قرار نیست به این زودی‌ها تمام شوند. با اینکه این شرکت کره‌ای تولید سری گوشی‌های نوت ۷ را متوقف کرده است و از خریداران آن‌ها خواسته گوشی‌ها را پس دهند، همین هفته‌ی گذشته بیش از ۱٫۹ میلیون عدد از این گوشی در دست خریداران بود.
سامسونگ دست به دامن ال جی می شود
سامسونگ برای بار دوم است که درخواست بازگشت گلکسی نوت ۷ را دارد؛ گوشی‌ای که می‌توانست میلیون‌ها عدد بفروشد. متاسفانه، سامسونگ نتوانسته دلیل انفجار این گوشی‌ها را متوجه شود.

در دور اول بازخوانی گوشی‌ها، سامسونگ تقصیر را به گردن باتری‌های ساخته‌ی خودش انداخت و از باتری‌های یک شرکت چینی به اسم ATL برای سری جدید گلکسی نوت ۷ استفاده کرد.

پس از بازخوانی دوم و عرضه‌ی گوشی‌های به ظاهر سالم، باز هم گوشی‌ها به انفجار و آتش گرفتن ادامه دارند؛ طوری که می‌توان گفت مشکل گلکسی نوت ۷ فقط باتری‌آش هم نیست. این طور که به نظر می‌رسد، سامسونگ به دنبال تامین‌کننده‌ی جدیدی برای Galaxy S8 است.

بر اساس گزارش جدیدی که منتشر شده است، مسوولان سامسونگ در حال مذاکره با شرکت‌های مختلفی هستند و ال‌جی هم یکی از این شرکت‌ها است.

برای اولین بار نیست که سامسونگ با یکی از اصلی‌ترین رقبای خود همکاری می‌کند؛ برخی گوشی‌های سامسونگ از سنسورهای دوربین شرکت LG Innotek استفاده می‌کنند که زیرمجموعه‌ی ال‌جی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج