adexo3
۴۰۸۲۲۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بحران سرمايه‌ گذاری در بريتانيا

روزنامه فايننشال تايمز گزارش دادکه شرکت‌هاي آمريکايي سرمايه‌گذار در بريتانيا به دليل نگراني از محروميت احتمالي اين کشور از دسترسي به بازار مشترک اتحاديه اروپا در حال بازنگري در طرح‌هاي سرمايه‌گذاري خود هستند.

روزنامه مردم سالاری: روزنامه فايننشال تايمز گزارش دادکه شرکت‌هاي آمريکايي سرمايه‌گذار در بريتانيا به دليل نگراني از محروميت احتمالي اين کشور از دسترسي به بازار مشترک اتحاديه اروپا در حال بازنگري در طرح‌هاي سرمايه‌گذاري خود هستند.

فايننشال تايمز روز با استناد بر اسناد اتاق بازرگاني آمريکا افزود: ما بر اين باوريم که بريتانيا بايد بدون ممنوعيت کامل اجازه تردد نيروي کار را داده و اطمينان دهد که فعالان تجاري در بريتانيا مي‌توانند اتباع اتحاديه اروپا را بدون فشارهاي بروکراتيک در آينده بکار گيرند. چنين تضميني همچنين بايد شامل حدود ۳ ميليون نفر از اتباع اتحاديه اروپا باشد که در حال حاضر در بريتانيا زندگي مي‌کنند و حدود ۶.۶ درصد از نيروي کار اين کشور را تشکيل مي‌دهند.

بر اساس اين اسناد، که قرار است اين هفته به کابينه بريتانيا ارائه شود، اين کشور بايد پس از خروج از اتحاديه اروپا «دسترسي نامحدودي» به بازار و خدمات اروپا داشته باشد تا امکان حفظ و جذب سرمايه‌گذاري آمريکا را فراهم آورد. روزنامه فايننشال تايمز افزود، اتاق بازرگاني آمريکا در سند خود درباره امکان مطابقت مقررات بريتانيا در خصوص حوزه‌هاي مختلف با مقررات اروپا و خودداري از موانع بيشتر در قبال فعاليت‌هاي تجاري ابراز نگراني کرده است.

تجار آمريکايي همچنين نگران تبعات از دست دادن دسترسي به کارگران ماهر از سوي کشورهاي مختلف اتحاديه اروپا هستند. همه پرسي خروج بريتانيا از اتحاديه اروپا در ۲۳ ژوئن (سوم تير) برگزار شد و ۵۱.۹ درصد از راي دهندگان حمايت خود را از خروج کشورشان از اتحاديه اروپا ابراز کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج