۴۰۸۶۷۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تکذیب شهادت یکی از مجروحان ایرانی در کرکوک

«سعدالله مسعودیان» سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه خبر شهادت یکی از مجروحان ایرانی در عراق را رد کرد و گفت: تعداد شهدای حمله تروریستی امروز (جمعه) ۳ نفر بودە و حال عمومی ۲ نفر از مجروحان پس از انجام عمل جراحی که در سلیمانیه انجام گرفته، خوب است.

خبرگزاری ایرنا: «سعدالله مسعودیان» سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه خبر شهادت یکی از مجروحان ایرانی در عراق را رد کرد و گفت: تعداد شهدای حمله تروریستی امروز (جمعه) ۳ نفر بودە و حال عمومی ۲ نفر از مجروحان پس از انجام عمل جراحی که در سلیمانیه انجام گرفته، خوب است.

مسعودیان در گفت وگو با خبرنگار در اربیل افزود: ساعت ۶ صبح امروز (جمعه) هشت تروریست به نیروگاه برق دبس که در اختیار شرکت «سمیر» بود حمله کرده و پس از تیراندازی به سوی کارکنان، شماری از تروریستها خود را با کمربندهای انفجاری منفجر می کنند که در این حمله تروریستی ۳ مهندس ایرانی شهید و ۴ نفر دیگر زخمی شدند.

وی تصریح کرد: پس از این حمله تروریستی دو نفر از مجروحان که جراحت آنها سبک بود، به بیمارستان آزادی کرکوک منتقل و دو نفر دیگر نیز که حالشان وخیم گزارش شده بود به بیمارستان مرکزی سلیمانیه منتقل و تحت عمل جراحی قرار گرفتند که در زمان حاضر عمل جراحی به اتمام رسیده و حال عمومی آنها خوب است.

سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه ادامه داد: همزمان ۸۰ کارگر و تکنیسین برق ایرانی که در نیروگاه هستند، به دلیل حملات امروز روحیه عمومی شان خوب نیست و تدابیر لازم برای انتقال این عده به ایران توسط کنسولگری ایران در سلیمانیه فراهم شده و بزودی از طریق مرز باشماق مریوان وارد کشور خواهند شد.

گفتنی است؛ شرکت سمیر دو سال قبل در مناقصه تأسیس نیروگاه برق دبس برنده شده و احداث این نیروگاه مراحل پایانی خود را طی می کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج