۴۰۸۶۸۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

افتتاح ۴۰ بیمارستان با ۴۶۰۰ تخت در سال ۹۵

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۵۶ بیمارستان با ۲۲ هزار تخت در کشور در حال احداث است، گفت: تا پایان سال ۴۰ بیمارستان با ۴ هزار و ۶۰۰ تخت به بهره برداری می‌رسد.

خبرگزاری فارس: محمدجعفر علیزاده ظهر امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان ۱۷۴ تختخوابی شهرستان نهاوند، از پیشرفت ۸۸ درصدی این بیمارستان خبر داد و اظهار کرد: تجهیز این بیمارستان تا قبل از بهمن ماه و افتتاح کامل آن تا قبل از پایان سال در دستور کار است.

وی وضعیت این بیمارستان را از نظر استاندارد‌های روز دنیا مطلوب دانست و افزود: در کنار بخش‌های درمانی آن، توجه به ایجاد بخش‌های تشخیصی و آزمایشگاهی و اورژانس نیز مد نظر قرار گرفته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه به منظور ارائه خدمات بهتر به مردم ۱۰ تخت در بخش مراقبت‌های ویژه در این بیمارستان اضافه شده است، اظهار داشت: تجهیز بخش زنان و زایمان به اتاق LDR نیز در در نظر گرفته شده است.

علیزاده اعتبار مصوب تکمیل این بیمارستان در سال گذشته را ۹ میلیارد تومان دانست و گفت: حدود ۵ میلیارد تومان از این میزان تخصیص یافته که امسال پیش بینی می‌شود ۷ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص پیدا کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۵۶ بیمارستان با ۲۲ هزار تخت در کشور در حال احداث است، اظهار داشت: تا پایان امسال ۴۰ بیمارستان با ۴ هزار و ۶۰۰ تخت به بهره برداری می رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج