جاباما
۴۰۹۰۱۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آیفون ۷ آتش‌سوزی به راه انداخت

پس از آن همه ماجراهای Galaxy Note ۷ و انفجار دیگر گوشی ها، یک iPhone ۷ هم به تازگی خودش را منفجر کرده است؛ در دنیای تلفن های هوشمند چه خبر است؟!

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: ظاهرا گوشی‌های هوشمند هم در دنیای خودشان مکتب‌های منحرفی به راه انداخته‌اند که تبلغ شهادت و بهشت می‌کند. این طور که به نظر می‌رسد، بهشت گوشی‌های هوشمند قرار است بزودی دیگر جا نداشته باشد. آن همه قضایای Galaxy Note ۷ و انفجار دیگر گوشی ها به کنار، یک iPhone ۷ هم به تازگی خودش را منفجر کرده است.

آیفون 7 آتش‌سوزی به راه انداخت

شاید به موضوع انفجار Galaxy Note ۷ نگاه کنیم و برای سامسونگ افسوس بخوریم، یا اینکه ناراحت شویم که نمی‌توانیم یکی از این گوشی‌ها را بخریم. با این حال، پس از مشکلات فبلت جدید سامسونگ، همه‌ی افراد چشم‌شان را به اپل دوخته‌اند و منتظرند تا در حرکت‌های اپل و آیفون، خوراکی برای دعواهای خود و طرفداری از گوشی‌شان پیدا کنند.

آیفون 7 آتش‌سوزی به راه انداخت

با تمام این اوصاف، در هر سمت دعوا که قرار داشته باشید، بد نیست بدانید که یک iPhone ۷ هم آتش گرفته است. «مت جونز»، یک هفته‌ی پیش آیفون ۷ خود را خریده بود. او گوشی‌اش را در خودروی‌اش و زیر لباس‌های خود قرار داده بود. جونز خودروی‌اش را برای مدتی ترک می‌کند و زمانی که باز می‌گردد، می‌بیند که دو سیاه از ماشین‌اش بلند می‌شود. آیفون ۷ او آتش گرفته بود و در پی این آتش‌سوزی، لباس‌ها و بخش زیادی از داخل ماشین او سوخته است.

آیفون 7 آتش‌سوزی به راه انداخت

مت جونز می‌گوید که گوشی‌اش در هفته‌ی گذشته به هیچ صورتی ضربه نخورده و او فقط از شارژر اصلی اپل که به همراه گوشی‌اش ارایه شده بود، استفاده کرده است.

اولین بار نیست که یک iPhone ۷ آتش می‌گیرد. در اولین آتش‌سوزی آیفون ۷، گوشی ضربه خورده بود و باعث شده بود تا باتری منفجر شود.

آیفون 7 آتش‌سوزی به راه انداخت

این طور که به نظر می‌رسد، گوشی‌های هوشمند قرار نیست امنیت جانی برای‌تان باقی بگذارند. پیشنهاد می‌کنیم بروید یک Nintendo Switch بخرید و به جای کلنجار رفتن با گوشی‌ها، ۲۴ ساعته اسکایریم و زلدا بازی کنید؛ مطمئن باشید زندگی‌تان زیباتر می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج