۴۰۹۱۸۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

در کره جنوبی اتفاق افتاد

گلکسی S۷ از آیفون ۷ جلو زد

سامسونگ در تلاش است تا برای جبران شکست نوت۷، گلکسی اس۷ و گلکسی اس۷ اج بیشتری تولید کند.

وب سایت کلیک: سامسونگ در تلاش است تا برای جبران شکست نوت۷، گلکسی اس۷ و گلکسی اس۷ اج بیشتری تولید کند.
گلکسی S7 از آیفون 7 جلو زد

این دو دستگاه اولین انتخاب برای بسیاری از مشتریانی می باشد که پیش از این نوت۷ داشته اند، بنابراین سامسونگ در تلاش است تا به میزان بیشتری از این دو محصول تولید کند، که به نظر هم منطقی می باشد. پیش از این گفته بودیم که یکی از بزرگ ترین نگرانی های سامسونگ از دست دادن کاربرانش است که به خاطر انفجارهای پی در پی نوت۷ رو به افزایش بود، اما حالا خیال این شرکت کمی راحت شده است و نه تنها آن ها را از دست نمی دهد بلکه می تواند حجم بیشتری از گوشی های خود را به فروش برساند.
از طرفی بسیاری از مشتریان سامسونگ هنوز هم احساس نیاز به خرید یک گوشی هوشمند رده بالا در حد و اندازه های نوت۷ را می کنند و از آن جا این شرکت کره ای خبر از توقف تولید این گوشی داده است، اس۷ یا اس۷ اج منطقی ترین انتخاب ها به نظر می رسند.

شرکت تحقیقاتی اطلس ادعا کرده است که در کره جنوبی، گلکسی اس۷ پرفروش ترین گوشی هوشمند به شمار می رود، به طوری که ماه اکتبر ۱۶٫۱ از سهم بازار را به فروش خود اختصاص داده است. هم چنین، داده ها از سه اپراتور در کره جنوبی نشان می دهند که سامسونگ حدود ۱۵ هزار واحد گلکسی اس۷ در هر روز در طول هفته گذشته به فروش رسانده است که رقم بسیار خوبی برای این شرکت می باشد.

هر چند که ممکن است عمر این دستاورد کوتاه مدت باشد و شروع عرضه آیفون۷ که قرار است در تاریخ ۲۱ اکتبر اتفاق بیفتد روی آن اثر بگذارد، اما همین مدت کوتاه هم می تواند قسمتی از خسارات ناشی از فراخوان نوت۷ را جبران کند.

از سوی دیگر، انتظار می رود که سامسونگ با انتشار نسخه آبی مرجانی از گلکسی S۷ به مقابله با فروش آیفون۷ در کره جنوبی برود. متاسفانه، معلوم نیست که آیا مدل آبی مرجانی گلکسی اس۷ تا زمان انتشار آیفون۷ آماده به بازار آمدن و رقابت خواهد شد یا خیر. آن چه که فعلا می دانیم این است که این مدل در آمریکا هم عرضه می شود و اپراتور ورزیون مسئول این کار خواهد بود.

به هر حال سامسونگ در چند ماه اخیر با مشکلات فراوانی رو به رو بوده است و شنیدن کمی خبر خوش برای این شرکت می تواند عادلانه باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج