adexo3
۴۰۹۱۸۸
۵۰۲۱
۵۰۲۱
پ

اقدام غیر اخلاقی تولید کننده گوشی اسپانیایی

شرکت تولید کننده گوشی اسپانیایی Zetta به فروش گوشی های تغییر کاربری داده شده Xiaomi متهم شده است.

وب سایت کلیک: شرکت تولید کننده گوشی اسپانیایی Zetta به فروش گوشی های تغییر کاربری داده شده Xiaomi متهم شده است.
اقدام غیر اخلاقی تولید کننده گوشی اسپانیایی

به نقل از پایگاه خبری International Business Times، اگرچه تقلید می تواند صادقانه ترین شکل تملق باشد، اما اتهامات وارد شده به شرکت تولید کننده گوشی Zetta برای فروش گوشی های Xiaomi به عنوان گوشی های متعلق به خود، نشان دهنده چیزی کاملاً فراتر از تقلید است.

Zetta یک شرکت نسبتاً جدید است، با توجه به این که فروش گوشی در فروشگاه های اسپانیا را از سال ۲۰۱۵ آغاز کرده است، اما این شرکت به دلیل فروش دستگاه های ارزان قیمت دارای قطعات موجود در گوشی های گران قیمت سایر برندها شناخته شده است. با این وجود، به نظر می رسد که برخی از کاربران این پرسش را دارند که این گوشی ها از کجا می آیند زیرا آنها به انجمن اینترنتی اسپانیایی Forocoches رجوع کرده اند تا یکی از دستگاه های Zetta را از هم باز کنند.

وقتی کاربران پنل پشت دستگاه را باز کردند متوجه یک برچسب در زیر باتری شدند. با کندن این برچسب یک برچسب دیگر در زیر آن نمایان شد، اما آن برچسب لوگوی شرکت Xiaomi را داشت. کاربران انجمن Forocoches همچنین کشف کردند که شرکت Zetta یک قاب گوشی طراحی شده برای گوشی های هوشمند Xiaomi را به فروش رسانده است.
کاربران به طور خاص دو گوشی Zetta - یعنی گوشی های Conquistador 4.7 SE و Conquistador 5.5 Plus - را به عنوان گوشی های احتمالی Xiaomi اعلام کرده اند. طبق این گزارش، گوشی Redmi 2 تغییر کاربری داده شده گوشی اول و Redmi Note 2 تغییر کاربری داده شده گوشی دوم است.

شرکت Zetta این اتهامات را رد کرده است و اعلام کرده گوشی های این شرکت دارای فناوری های مشترک با شرکت های آسیایی است.
این شرکت در یک پست اینترنتی اظهار کرده که، " اولین گوشی عرضه شده این شرکت واقع در منطقه Extremadura اسپانیا، یعنی Zetta Multiverse، با پشتیبانی خطوط تولید چینی طراحی و ساخته شده است. برای ساخت مدل های دیگر، این شرکت از قطعات الکترونیکی برخی از شرکت های بخش آسیایی استفاده می کند و شرکت Smartphone Zetta بر روی توسعه و سازگار کردن کاربردی گوشی های هوشمند آسیایی برای مشتریان اروپایی کار می کند. "

علی رغم انکار این شرکت، گروه حمایت از مصرف کنندگان FACUA از طریق یک پیام توییتری از شرکت Zetta درخواست کرده است تا مبالغ پرداختی خریداران گوشی های این شرکت را بازگرداند. این گروه همچنین درخواست کرده تا از این شرکت و فعالیت های تجاری آن تحقیق و بررسی انجام گیرد.
جالب توجه است که شرکت Xiaomi هرگونه رابطه تجاری با شرکت Zetta را رد کرده و اعلام کرده که هیچ مجوزی برای ایجاد تغییرات یا فروش دستگاه های خود به شرکت Zetta اعطاء نکرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج