اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۰۹۲۵۷
۱۴ نظر
۵۰۰۶
۱۴ نظر
۵۰۰۶
پ

مرگ مشکوک دخترک ۷ ساله حین عمل جراحی

فاضلیان از تشکیل پرونده در رابطه با فوت دختربچه هفت ساله حین عمل آپاندیس در کرج خبر داد و گفت: دادستان مرکز استان البرز به محض اطلاع از موضوع دستور اقدامات قانونی لازم در مورد بررسی موضوع و تشخیص علت فوت را صادر می‌کند.

خبرگزاری میزان: رئیس کل دادگستری استان البرز در تشریح جزئیات فوت دختر بچه هفت ساله حین عمل آپاندیس در کرج اظهار کرد: در این رابطه پرونده تشکیل شده است و منتظر نظر نهایی پزشکی قانونی هستیم.

وی گفت: روز چهارشنبه دختر بچه‌ای به دلیل درد حاد در شکم به یکی از بیمارستان‌های استان البرز مراجعه می‌کند و در قسمت اورژانس ویزیت شده و پزشک عمومی و پزشک جراح تأیید می‌کنند که وی باید تحت عمل آپاندیس قرار گیرد.

فاضلیان افزود: ساعت ۱۴:۳۰ روز پنجشبه وی به اتاق عمل منتقل می‌شود که بلافاصله پس از تزریق داروی بیهوشی توسط پزشک متخصص به دلیل ایست قلبی فوت می‌کند و عملیات احیا نیز مثمرثمر واقع نمی‌شود.

رئیس کل دادگستری استان البرز همچنین گفت: دادستان مرکز استان به محض اطلاع از موضوع دستور اقدامات قانونی لازم در مورد بررسی موضوع و تشخیص علت فوت را صادر می‌کند و توسط پزشکی قانونی نمونه‌های لازم از جسد گرفته شده و پرونده در حال بررسی است.

وی ادامه داد: از پزشکی قانونی استان البرز نیز خواسته شده است با قید فوریت و دقت عمل موضوع از دو جنبه مورد بررسی قرار گیرد، اول اینکه در ابتدا مشخص کند که از جنبه درمانی و نحوه عمل بیمارستان در پذیرش چه اقداماتی صورت گرفته و ثانیا نحوه درمان وی، قصور احتمالی کادر پزشکی و همچنین ماهیت داروهای مصرف شده از حیث سلامت، تاریخ مصرف و ... را مورد بررسی قرار دهد.

این مقام قضایی در استان البرز تصریح کرد: به محض مشخص شدن نتیجه تصمیمات قضایی لازم متعاقبا اتخاذ خواهد شد.

وی افزود: تاکنون شکایتی از سوی خانواده متوفی مطرح نشده است.

فاضلیان در ادامه بیان کرد: هنوز علت فوت مشخص نیست، معاینات باید صورت گیرد و پزشکی قانونی اعلام کند که آیا دراین رابطه قصوری صورت گرفته است یاخیر؟

رئیس کل دادگستری استان البرز همچنین گفت: در حال حاضر نمی‌توان در این زمینه اظهار نظر کرد و پرونده تحت بررسی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • راها

      بچه هفت ساله ... به خاطر عمل آپاندیس ... مرگ ... خدایا کجایی؟ دقیقا کجایی؟

    • محمد

      اینقدر که به فکر پول هستند کمی بفکر سلامت بودند هم بد نمیشد

    • آرش

      اصلا تقصیر پزشک نیست اگه‌ هم باشه اشتباهات پزشکی جزئی از پزشکی هست و نهایتا باید پزشک رو دو روز از انجام خدمات درمانی در بیمارستان ممنوع کنن که‌ حکم سنگینی هم محسوب می‌شه!

    • بدون نام

      بنده ریاضی فیزیک بئدم پزشکا تجربی.من دگترا میگیرم پزشکا دکتر شدن .من روزی هشت ساعت درس خوندم پزشکا آدم کشتن تا تجربه بشه . من معادلات و فیزیک خوندم پزشکا آناتومی.آخر من بیکارمو پزشکا میلیاردر

    • سلام

      خجالت بکشید پزشک های پول پرست

    • بدون نام

      متاسفم برای جامعه پزشکی و وزارت بهداشت ک همه جوره ازشون حمایت میکنه, خدارو هم در نظر بگیرید

    • بدون نام

      چرا اینقدر ندانسته به پزشکان توهین میکنید
      این مرگ میتواند عللی همچون واکنش داروی بیهوشی
      آمبولی و....علل مختلف دیگر داشته باشد وابدا به علت سهل انگاری وقصور پزشکی نباشد
      هموطن من چرا اینقدر با عجله چماق مرگ بر این وآن برمیداری
      هموطن ریاضی فیزیک کدام درامد میلیاردی فقط میگم کمی انصاف داشته باش همین
      هرچه ناسزا بگویی بازهم پزشکان خدمتگزار شما وفرزندان همین مرز وبوم هستند
      کمی بیندیشیم

    • محمد

      احتمالا حساسیت شدید به داروی بیهوشی داشته کسی مقصر 100 درصد نمی تونه باشه

    • بدون نام

      خدا به خانواده اش صبر بده ولي يه خورده خبرهاتون مشكوكه خيلي به جامعه پزشكي گير ميديد همه جاي دنيا ممكنه اين اتفاق بيفته دكتر هم خدا نيست بعضي وقتا واقعا شايد كاري از دستش بر نياد ربطي هم به سواد دكتر نداره

    • محمد

      ایا کسی هست که حریف دکتر شود مگر تلویزیون نگاه نمیکنید دکتری در اطاق عمل امدن بازرس فرار کرد بعد از دو سال شکایت به جایی رسید خداوند بیامرزدش خوانواده محترمش خود را خسته نکنند

    • بدون نام

      نظرم رو چاپ نكردي چون ميدوني جوسازي بر عليه پزشكان فعلا تو برنامه شما رسانه ها قرار گرفته تا الكي حواس مردم رو به دروغ به سمت درآمد الكي ببريد و به مردم بگيد پزشكا پولدارن شما بد بخت خودتون ميدونيد سياستتون چي هست اونايي كه خوب ميخورنو خوب ميبرن كارشونو خوب بلدن چند تا بيسواد هم ذهن كل جامعه رو به اين سمت ميبرن اصل كاري ها خوب حال ميكنن وگرنه پزشكي با اون همه بدبختي ديگه نه درامدي داره نه لذتي

    • پرنیا

      ای خدا ازتون نگذره بچه معصوم چه کردین خدا ایشالله جوابتون بده

    • سپیده

      وقتی داروهای بیهوشی از چین بیاد دیگه چه انتظاری داریم در کل دیگه جون انسانها دیگه ارزشی نداره برای بعضیها و کودک و بزرگسال نداره البته وقتی دولت محترم اهمیت بده و جدی بگیره و یه حکم سنگین هم برای پزشکهای بی توجه بزارند دیگه این جور اتفاقها پیش نمیاد در سال95 خیلی از بیمارستانها جونه بیمارها را به خطر انداختند اخرش هم میگن ایست قلبی بوده چرا سالهای قبل نبوده از اون موقع داروهای بیهوشی از چین میاد از این اتفاقها زیاد شده مسولین محترم تورو خدا به فکر جون بیمارها باشید این قدر به فکر پول نباشید

    • بدون نام

      بعضیا میگن ممکنه تقصیر پزشک نباشه یادمه حدود هشت سال پیش یه دکتر متخصص مرد رو که سی سال سابقه جراحی داشت رو بازداشت کردن چون یه خانوم بعد از عمل سزارین دوقلو دچار شوک و خونریزی شد و فوت کرد وعلتش یه بیماری نادر بود اما هیات پزشکی دادگاه دکتر رو‌ مقصر دونست چون باید قبل از عمل با نتیجه آزمایش خون به بیماری پی می‌برد این وظیفه دکتر هست که تشخیص بده چه دارویی چه روش درمانی میتونه برای بیمارش مناسب یا خطرناک باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج