adexo3
۴۰۹۴۳۸
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

انتشار تصویری مشکوک از لاشه یک یوز آسیایی

معاون اداره کل حفاظت محیط زیست استان سمنان گفت: هیچ اتهامی متوجه این افراد نخواهد بود و لذا به جاست که بدون هرگونه نگرانی اطلاعاتی که در زمینه تصویر لاشه دارند را با سازمان حفاظت محیط زیست در میان بگذارند.

خبرگزاری تسنیم: طی ساعات گذشته تصویری از لاشه یک یوزپلنگ آسیایی در فضای مجازی منتشر شد که توضیحات ذیل آن حکایت از احتمال کشته شدن یک یوز در میامی عباس‌آباد استان سمنان در روز گذشته (۳۰ مهر) داشته است.

بهرامعلی ظاهری، معاون اداره کل حفاظت محیط زیست استان سمنان ضمن اظهار بی‌اطلاعی از کشف لاشه یوزپلنگ طی روزهای گذشته در استان سمنان به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم گفت: لاشه‌ای که در عکس دیده می‌شود مربوط به یوزپلنگی است که دستکم ۲۰ روز از مرگش گذشته است و نمی‌تواند مربوط به روزهای گذشته باشد.

وی از عکاسان این عکس یا کسانی که از محل لاشه اطلاع دارند خواست نشانی محل کشف لاشه را در اختیار اداره کل محیط زیست استان سمنان قرار دهند و تضمین کرد: هیچ اتهامی متوجه این افراد نخواهد بود و لذا به جاست که بدون هرگونه نگرانی اطلاعاتی که در زمینه تصویر لاشه دارند را با سازمان حفاظت محیط زیست در میان بگذارند.
انتشار تصویری مشکوک از لاشه یک یوز آسیایی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا و

      از شواهد موجود به نظر میرسد که این یوزپلنگ به علت کهولت سن و وضعیت نامناسب مرده است

    • محمد حسین

      تویی که میزنی میکشی مگه نمیفهمی میگن داره منقرض میشه برا چی پس میکشی؟!
      اگر انقراض این حیوون برای مسئولان مهم بود باید برای قاتل هر قلاده ازش حکم اعدام میذاشتن.کسی که با این همه تبلیغات هنوز نمیفهمه که نباید این حیوون را بکشه ارزش زنده موندن نداره.چون (فهم) نداره.
      واقعا محیط زیست هم بی عرضه س که نمیتونه چندتا نر و ماده این حیوون را ازش نگهداری کنه و جمعیتش را در محیط محافظت شده گسترش بده مثل کاری که چین با پاندا کرد!
      از انتقراض این حیوون واقعا دارم زجر میکشم

    • آرش

      اول که مردم بی‌لیاقتی داریم که قدر این محیط زیست که گنج بی‌نظیری هست رو نمی‌دونن دوم که مسئولان مملکتی......داریم که این همه اختلاس و رانت میشه ولی نمی‌تونن هزارتا دوربین و پهباد و موتور و شکاربان بگذارن که این چند تا یوزپلنگ باقی مونده از بین نره به خدا باغ وحش‌ها و محیط زیست انگلیس و فرانسه رو ببینین نه ببر دارن نه پلنگ و شیر ولی از همین روباه و گرگ و خرسشون چطور محافظت می‌کنن به دامهای کشاورزای فرانسه گرگ حمله میکنه ولی جرأت ندارن یه گرگ رو زخمی کنن به خدا بعضی وقتا که می‌بینم انقدر نهادهای اجرایی تو ایران ضعیف عمل می‌کنن و اوضاع اقتصاد و محیط زیست و ورزش و صنعت ما اینجوریه آرزو می‌منم کاش ایرانی نبودم

    • جواب آرش

      جناب آرش خان شما که سعی کردید در نوشته تون نشون بدید خیلی با سواد و اروپا رفته هستید حق ندارید یک ملت رو بی لیاقت عنوان کنید چه بسا خیلی از افراد این ملت از شما بالاتر و با شعور تر باشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج